Gå til innhold

Her er Nintendos neste konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt vil selvfølgelig avhenge av pris til en viss grad. Blir dette kult har jeg haugevis med ekstrautstyr liggende, så det blir jo for dumt å ikke investere. Det er alltid bra at de har fått med seg så mye tredjepartsutviklere som de har. Nå er det jammen på tide med et nytt Mario Party uten venting!

Lenke til kommentar

Funker vel med 360?

360-spill er vanligvis 720p. Det har mer å gjøre med mangelen på ytelse enn med discformatet. De fleste PS3-spill kjøres også i 720p.

Saken med PS360 er at de lett kan kjøre svære spill i 1080p, men da må man samtidig fjerne andre egenskaper ved grafikken som er langt viktigere for grafikkens kvalitet.

Lenke til kommentar

Funker vel med 360?

360-spill er vanligvis 720p. Det har mer å gjøre med mangelen på ytelse enn med discformatet. De fleste PS3-spill kjøres også i 720p.

Saken med PS360 er at de lett kan kjøre svære spill i 1080p, men da må man samtidig fjerne andre egenskaper ved grafikken som er langt viktigere for grafikkens kvalitet.

Det var derfor jeg nevnte "mangelen på ytelse". :)

Lenke til kommentar

Funker vel med 360?

360-spill er vanligvis 720p. Det har mer å gjøre med mangelen på ytelse enn med discformatet. De fleste PS3-spill kjøres også i 720p.

Saken med PS360 er at de lett kan kjøre svære spill i 1080p, men da må man samtidig fjerne andre egenskaper ved grafikken som er langt viktigere for grafikkens kvalitet.

Det var derfor jeg nevnte "mangelen på ytelse". :)

Så når Nintendo sier 1080p betyr det egentlig bare at spillene kan kjøre i 1080p. Det samme sa jo Sony i 2006. Vel, vi får se.

Lenke til kommentar

Wii U vil ikke bruke Blu-Ray. Den vil kunne kjøre DVD'er for å kunne være bakoverkompitabel, men hovedformatet blir en egen disk med proprietær teknologi. Reggie bekreftet dette i et intervju på gametrailers.com rett etter konferansen.

 

Slik som det alltid er med Nintendo med andre ord. Nintendo Optical Disc 3.0 :)

Lenke til kommentar

Konsollen får kraftigere hardware enn PS3/360, men ja, både PS4 og neste Xbox-konsollen kommer uten tvil til å være kraftigere enn Wii U når de kommer.

 

Source or it isn't true.

Sukk.

 

To sekunder a. Oppdaterer posten min om 5.

 

Edit:

 

http://www.engadget.com/2011/06/07/ibm-puts-watsons-brains-in-nintendo-wii-u/

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=432965

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/06/07/could-project-caf-233-be-the-best-platform-for-darksiders-ii.aspx

 

When we asked Bonstead if he thought it was possible that the Wii U version of Darksiders II would be the best version of the game, he said, "Yeah, just because the hardware is more powerful [...]
Endret av Calath
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere foressten at Zelda'en vi så i traileren var nytt Zelda til WiiU eller Twilight Princess i HD?

 

Reggie var i hvert fall veldig tydelig på at de kun viste fram "opplevelser" på dette tidspunktet, og ikke noe hallveis ferdigutviklede greier. Men man kan jo aldri vite.

Lenke til kommentar

eneste de burde huske på nå er å gjøre det mulig å overføre kjøp fra WII SHOP CHANNEL på Wii til WiiU, så kan vi jo likesågodt selge Wii da vi har alt i WiiU.

 

Tror dere foressten at Zelda'en vi så i traileren var nytt Zelda til WiiU eller Twilight Princess i HD?

 

Det har de bekreftet at vil bli mulig - akkurat slik som med DSi-3DS.

 

Traileren var bare en tech-demo, men jeg kan garantere at det neste Zelda-spillet kommet til å bli laget i den stilen for å utnytte hardwaren - og jeg tipper Nintendo helst vil ha det ut før PS4 og Xbox 3 kommer på markedet for å utnytte den perioden de har den kraftigste konsollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ut som et utrolig stygt nettbrett med knapper, designet for en 6-åring.

 

Men funksjonene så kule ut, selv om mye av det samme er å finne/vil bli å finne innen smarttelefoner og nettbrett/markedet. :)

 

Hvor pent/stygt det er betyr ingenting - det som betyr noe er om det er behagelig å bruke. Rapportene sier ja, men vi får vel teste for oss selv neste år!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Jeg synes den nye kontrolleren virker snever, greit nok på noen spesifikke nisjeting, men generelt? Å bruke den til å erstatte en HUD virker feks ikke som en særlig god ide.

 

Ellers skulle jeg ønske de siktet litt høyere enn de tilsynelatende gjør med ytelse.

 

AtW

 

med unntak av et spill har jeg ikke spillt igjennom noe spill som kun har fokusert på god grafikk fremfor spillbarhet. pen grafikk imponerer meg de første 30 minuttene. virkelig gode spill imponerer meg til jeg får en hjerneskade som svekker hukommelsen eller til jeg dør.

jeg håper virkelig at nintendo treffer blinken nå med pris ytelse spillbarhet og muligheter =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...