Gå til innhold

IOS 5 diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aha, cool, men det er bare for å være betatester av ios5?

Om jeg vil prøve meg på egene apps må jeg paye 99$ ?

Så avslutter jeg spørrerunden min nå for å ikke danne for mye off topic :p

Nope, det er for å få support som utvikler hos Apple, og det gir deg tilgang til å publisere programmer i AppStore.

 

Hvis du vil "prøve" deg på egne apps kan du utvikle gratis for "current" versjon av iOS, altså 4.3.3. Så fort iOS 5 blir sluppet til alle så kan du laste ned SDK for denne versjonen gratis.

Lenke til kommentar

Jeg la inn iOS 5 Beta i går, så snart jeg fant Windows-utgaven til iTunes 10.5 Beta.

 

Har fungert helt stabilt for min del så langt, bare noen ganger jeg merker at telefonen henger litt mer enn normalt. To kamerater av meg la også inn iOS 5 Beta i går, og jeg må si at det nye iMessaging var genialt. Har sendt flere meldinger med begge i går og i dag, og meldingene går sømløst over 3G fremfor sms, siden iPhonen identifiserer at at vi bruker iOS 5 via mobilnumrene.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

For de som har iOS beta: Mister dere telefonfunksjonalitet etter oppgradering? Hva med dere som har gjenopprettet, hvordan gikk det med telefonfunksjonaliteten? Stiller dette spørsmålet fordi den primære telefonen min vil få oppgraderingen, og jeg har ikke i det nærmeste tidsrommer mulighet til å ikke kunne ringe.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

For de som har iOS beta: Mister dere telefonfunksjonalitet etter oppgradering? Hva med dere som har gjenopprettet, hvordan gikk det med telefonfunksjonaliteten? Stiller dette spørsmålet fordi den primære telefonen min vil få oppgraderingen, og jeg har ikke i det nærmeste tidsrommer mulighet til å ikke kunne ringe.

Alt har fungert perfekt etter jeg oppgraderte min.

Lenke til kommentar

Jeg tegna meg opp på den sida som ble linket til her (http://udid4beta.com/). Har gått ca 23 timer nå og det står fortsatt pending... Uansett, når den er klar; er det bare å laste ned betaen også er alt i orden, eller må det noe mer til? Har iTunes 10.3.1.55 nå.

Du trenger iTunes 10.5...

 

Hvordan er det å gå tilbake til opprinnelig utgave av iOS?

Umulig. :(

Neida, det er mulig, bare ikke offisielt støttet av Apple.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1307571978' post='17873094']

Send meg en PM hvis du enda ikke har betalt noe til udid4beta.com...

Er du registrert utvikler?

 

 

Raptor' timestamp='1307571978' post='17873094']

Neida, det er mulig, bare ikke offisielt støttet av Apple.

Som jeg sa tok jeg feil. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske bra oppdatering, sykt at det ikke før nå går an å skur på iphonen uten å koble til pc.

 

Men likevell så er de største tingene allerede tilgjengelige for android. Det kjekke er å se apple markedsføre ting som har vert tilgjengelige på android og gjennom apps lenge som noe helt nytt og "sinnsykt".

 

Markedsføring er det ingen som gjør like bra som apple, samme som når de kom med multitasking for iphone selv om de som hadde en jailbreaka iphone har hatt det lenge.

 

Men likevell veldig kult for de som har iphone:)

Lenke til kommentar

@Keatis: De viktigste tingene med iOS 5 og iCloud er ikke tilgjengelig som standardfunksjoner i Android - bortsett fra notifications, som ligner litt selv om Apple som vanlig har gjort implementeringen bedre enn Google. Noen av tingene som så langt har blitt presentert som nytt i iOS 5 er tilgjengelig i noen leverandørspesifikke innpakninger av Android, andre ting er tilgjengelig gjennom tredjeparts apps for Android - slik noen ting også har vært tilgjengelig som tredjeparts apps gjennom App Store for iPhone tidligere. Men så er det dette med gjennomføringen, da...én ting er å ha "funksjoner" som funker på et vis - en annet ting er å ha funksjoner som er bedre designet, bedre gjennomført, bedre integrert på alle nivå, og som samarbeider med et helt økosystem.

 

Det viktigste med iOS 5 er to ting: 1) Notification Center - kom lovlig sent, men de viktige detaljene ser veldig gjennomtenkt og funksjonelt ut. 2) iCloud-integrasjonen, fordi det tar tak i de grunnleggende problemene stadig flere opplever med å bruke tid på å holde styr på stadig mer data og informasjon på tvers av stadig flere digitale enheter.

 

Og så har vi dette med det underliggende systemet, API-er og utviklingsverktøy. Det aller viktigste med iOS 5 og iCloud har vi sannsynligvis ikke sett resultatet av enda, for det ligger under skallet, og i mulighetene for tusenvis av topp-utviklere til å lage enda bedre, morsommere, nyttigere og mer fantasifulle apps. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

iOS5 funker strålende det. Kan ikke si jeg har opplevd noen bugs utenom at jeg ikke får opp standardbakgrunnene under innstillinger.

 

iTunes 10.5 derimot... Funker ikke. Programmet dukker opp i oppgavebehandling i 3sek før det forsvinner. Jeg får åpna det på en annen bruker. Har prøvd alt jeg finner. Sletta alt av apple på maskina i riktig rekkefølge etc. Windows 7 64-bit. Og jeg bruker admin-konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...