Gå til innhold

Hva er area 51


NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg så på tv, da så jeg på geographic channel, så kom det en reklame om Area 51 ..De sa noe om "Hva er i erea 51?" ..Jeg skjønner ikke helt, hva i huleste er area 51? da jeg spilte gta , så kom jeg til en plass som het area 51, det var lissom et ørken aktig sted, med mange maskiner..lissom så veldig ensomt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Area 51 er et område i det sørlige Nevada kontrollert av det amerikanske militæret. Området er angivelig et hemmelig område for testing av fly og andre luftfartøy. Området går også under navnene Watertown, Dreamland, Paradise Ranch, The Farm, The Box, og The Directorate for Development Plans Area, samt Groom Lake. Området er òg gjenstand for en rekke konspirasjonsteorier om ikke-jordiske romfartøy og utenomjordiske vesener."

 

er vel romvesen og slekt area 51 er mest kjent for!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er nok få som i det hele tatt prøver og bryte seg inn. Vaktholdet er nok rimelig stort.

 

Og alt de forsker på er "Classified". Norge holder jo på med de samme greiene sikkert. Mye som er hemmelig.

Hadde blitt som at folka som arbeider på Area 51 hadde gitt ut arbeidstegningene til sin nye rakett, og sitt nye spionfly. Så Russland (eksempel) kan stjele og lage et lignende.

 

Og det skal jo være "ensomt". Hadde vært dumt og ha en svært hemmelighetsstemplet base midt i Times Square.

Ved og ha det i ørkenlandskap vil det være lett og finne intrengere.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

det kryr av militærbaser over alt i nevada området, men nå er det liksom area 51 som har fått hele dette ryktet på seg, men ja det at det er tilnærmet ingenting å gjemme seg bak gjør det til et egnet område for dette. og hva som faktisk kommer ut av area 51 er nok noe vi bare kan spekulere på.

Lenke til kommentar

Men, hvorfor er ikke norges "hemmelighet greie" så spessiell, hvorfor er ikke norges hemmlige base like populær som usas area 51? hva er det som gjør area 51 så spessiell?

Fordi det er en drøss med UFO`r som er observert der.

Med UFO mener jeg ikke små grønne menn, men Uidentifisert Flyvende Objekt, f.eks B2 har blitt testet og muligens utviklet der, noe som absolutt kan ligne en flyvende tallerken før den ble offentlig kjent.

 

Slike ting finner du ikke i basene i Norge...

Lenke til kommentar

USA bruker mye mer på militær forskning, og har dermed mer å skjule. Dessuten er Area51 kjempestort, har ikke arealet her men tror det er snakk om 1/4 av hele Nevada. Så folk må jo lure hva militæret driver med i ett så stort område.

 

så du påstår at area 51 er like stort som irland?

 

(nevada er 286,000km2, del det på 4 så får du 71,500km2 og irland er 70280km2 )

Lenke til kommentar

Men dette blir for dumt, når dere sier at det er veldig mye overvåka der, er det jo flere som jobber der. Har ikke noen røpt hva som skjer der? har de ikke ditcha amerikanerne, noen må jo ha gjort det. Det er ikke sikkert alle er på amerikansernes side , vis de vil bli anonyme kan dee jo bare gjøre det via Wikileaks.

Lenke til kommentar

Area 51 er en helt normal flybase/forskningsstasjon og faller innunder millitær jurisdiksjon og normalt hemmelighold.

Area 51 har feilaktig fått rykte på seg for å huse romvesen og ufoer.

Basen som huser de virkelige hemmelige prosjektene ligger et helt, helt annet sted.

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...