Gå til innhold

Hva er area 51


NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går forresten en dokumentar om area 51 på national geographic nå.

Det er sånn jeg fikk vite om area 51, får ikke sett dokumentaren.. :( hva sa de? kan du oppsummere?

 

kan prøve når det er ferdig. Er intervjuer med personer som har jobbet der etc. Også om forskjellige fly somman testet der samt spion og informasjons bussniessen under den kalde krig.

Lenke til kommentar

Offentligjore ikke myndighetene nettopp som beviser UFO krasj og obduksjon av aliens?

 

Etter det jeg har lest og sett så er UFO'ene testfly, spionfly og spionballonger. USA's myndigheter støttet faktisk opp disse UFO teoriene, slik at befolkningen(og sovjetiske spioner) ikke skulle skjønne hva det egentlig var.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg så på tv, da så jeg på geographic channel, så kom det en reklame om Area 51 ..De sa noe om "Hva er i erea 51?" ..Jeg skjønner ikke helt, hva i huleste er area 51? da jeg spilte gta , så kom jeg til en plass som het area 51, det var lissom et ørken aktig sted, med mange maskiner..lissom så veldig ensomt ut.

Som det er svart på tidligere er det ingen som vet hva som er der inne, og mesteparten av forskningen foregår under bakken, men at det er aliens tviler jeg på. Husker ikke hvor jeg har det fra, men har hørt at Area 51 er det området på jorden som er nærmest månen (eller var det Mars?)

 

Fant hvertfall en

jeg husker jeg hørte for noen år siden (aaaner ikke om det er ekte)

 

Og så har vi denne videoen som viser at noen ble tatt..

 

Hva vet jeg? Selv syns jeg at alt om Area 51 er ganske interessant, så skulle gjerne ha sett den dokumentaren som gikk på National Geographic, får håpe den går i reprise.

Lenke til kommentar

Månen er i bevegelse i forhold til Jorda, og Area 51 er ikke plassert på en fjelltopp. Jeg tviler på at Area 51 er det punktet som havner nærmest månen. Det er det samme med Mars. Jeg skal ikke si sikkert at det ikke stemmer, men for meg virker det lite sannsynlig.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Månen er i bevegelse i forhold til Jorda, og Area 51 er ikke plassert på en fjelltopp. Jeg tviler på at Area 51 er det punktet som havner nærmest månen. Det er det samme med Mars. Jeg skal ikke si sikkert at det ikke stemmer, men for meg virker det lite sannsynlig.

 

WTF??? hvor kom det fra ??

 

sa det det på tv at det var en sammenheng mellom dette så bør de bytte ut medisinene sine.. hhahaha

Lenke til kommentar

Hva er vel bedre enn å plante UFO-historier som en cover up for hva som virkelig foregår?

 

Jeg for min del tror at de fleste ufo historiene derfra er fra eksperimentelle flytyper som vi automatisk vil tolke som en "UFO".

Ja, det tror jeg og. Hvis man ser på "UFO" dokumentarer på TV der en mann forteller om den gangen han så en UFO er det alltid fra området rundt Area 51, eller i England :p

 

Men som det ble sagt lenger opp. Hvis du ser et merkelig lys fra et nytt type fly som ingen har sett før, kan det være lett å tolke det som noe fremmed.

Lenke til kommentar

Noshit, nye flytyper på en stor militærbase? :hmm:

 

Selv tror jeg att det bare er prototyper av nye typer fly folk ikke har sett før, og piloter som har det litt morro. Gir jo mening i att de er raske og ikke dukker opp på radar. Att de har lys gir jo også mening i.om. att alle fly vanligvis har landingslys. Vedder på att de allerede tester ut 6th om ikke 7th generation jagerfly. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...