Gå til innhold

Veien mot 200 i bøy - Før etter bilde side 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roe ned økningen er nok eneste mot strekk merker. Det finnes mange kjerring råd (søk på kvinneforum o.l for gravide kvinner), men jeg tror det er heller tilfeldig hos de det faktisk virker hos.

 

Joda, men der er problemet.. er lenge siden jeg lå i noe spesielt stort overskudd. Hahah, skal ta ett søk på kvinneforum for gravide kvinner :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid.

Lenke til kommentar

Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid.

 

Har ikke gått noe som helst opp i vekt siste månedene, og det er nå de har komt :hmm:

 

Men du har fortsatt økt vekta de fort før det, og det kan hende du ikke fikk strekk merke der og da, men at det har kommet i det siste, noen ganger skjer ikke ting med en gang, men over en liten tid.

Lenke til kommentar

Har hørt det finnes noe kremer elns som gravide bruke for å forhindre strekkmerker, så du får sjekke apoteker og helsekost(?) osv.

 

Mener jeg også har hørt om noen kremer før, kan sjekke på apoteket :)!

 

Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid.

 

Har ikke gått noe som helst opp i vekt siste månedene, og det er nå de har komt :hmm:

 

Men du har fortsatt økt vekta de fort før det, og det kan hende du ikke fikk strekk merke der og da, men at det har kommet i det siste, noen ganger skjer ikke ting med en gang, men over en liten tid.

 

Jepp, er sikkert det som er skjedd da :)

Lenke til kommentar

Millitærpress:

mange sett +

100kgx1 - stivnet nesten helt oppe, så fikk litt støtte, men ikke så mye at jeg ikke ser på den som godkjent.

 

Var mange folk og såg på noe så utrolig som 100kg i millitærpress, så følte ikke for å filme, ventet til folkene gikk - for så å ta den samme vekten igjen:

 

100kgx0

 

Da gikk ikke det, men skal ta 105 på lørdag ALENE, går en del ut over prestasjonen når jeg har tilskuere.

 

Kom bort en og spurte: "Bøy det går i? " Svarte stolt: Nope, millitærpress i dag

 

Knebøy:

3x3 - 100kg, begynner på en lav vekt, for så å bygge 5 kg i uken, autoregulering funker ikke for knebøyen tydeligvis

 

Sittende tåhev:

en del sett +

100kgx12

 

Presset meg maksimalt der i dag

 

Fronthev:

3x12

 

Så for å være kvalm testet jeg hvor mange reps jeg klarte med treningspartneren's vekt i millitærpress:

30kgx58

Lenke til kommentar

Kompis av sønnen fikk strekmerker kun etter noen ukers trening og det uten å ha lagt på seg. Sikkert fordi han ikke har noe underhudsfett og merkene kom på armene - ser god forskjell på armene etter kort tid, sikkert pga helt utrent fra før. Så det er ikke nødvendig å gå opp i vekt for å få det.

 

Joda, men han var jo nybegynner, og økte veldig fort i cm rundt armen. Jeg har økt maks 2-3cm på ett par måneder :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Skjønner ikke helt hvordan autoregulering er kompatibelt med å makse hele tiden? Om du skal bli sterkere er det viktig å ha treningsperioder på vekter langt under maks.....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan autoregulering er kompatibelt med å makse hele tiden? Om du skal bli sterkere er det viktig å ha treningsperioder på vekter langt under maks.....

 

Makser jo ikke hele tiden. Har 1 lett, 1 middels og 1 tung økt i uken. Og det har jo funket veldig for meg. Bare knebøyen som ikke øker..

Lenke til kommentar

Jasså ja, jeg er en liten lubben gutt? jeg kunne banka deg med en hånd ditt lille pinnedyr.

 

Blir bare provosert av at alle skal ha bevis på alt mulig. Det er faktisk ikke jeg som er sterk, det er dere her på diskusjon.no som er svake

Hvor har du det fra at jeg ikke har peiling på kosthold eller trening? ut i fra resultatene mine og dine synes jeg det taler for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...