Gå til innhold

Veien mot 200 i bøy - Før etter bilde side 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rygg, armer og bryst

 

Smalbenk:

Stod 5x4 115kg på planen i dag men formen føltes så bra at jeg slengte på en 5 kg til

 

3x120

3x120

4x115

4x115

4x115

 

Som dere ser, 4 reppen gikk ikke dessverre

 

Markløft deloading:

80kgx10

80kgx10

80kgx10

 

Var så griselett at jeg fikk lyst å prøve meg på en maksing i dag, men klarte å overtale meg selv til å vente.. for å gjøre det litt utfordrende tok jeg tiden på hvor lang tid jeg brukte, den beste tiden ble 8 sekunder! heheh

 

Chins:

8

6

6

 

Pullups:

3

4

5

 

med støtte

 

Bicepscurl kabel:

55kg - 3x12

 

Bicepscurl stang:

50kg - 3x5

 

Triceps pushdown:

3x12 - 69kg

Lenke til kommentar

Løftene dine er imponerende, vektøkningen ikke fult så imponerende da det i store mengder er fett du har lagt på deg (Har selv gått opp 20kg på 2 mnd) De bildene av deg nå viser egentlig bare hvor mye du klarer å blåse seg opp, men man ser jo tydelig forskjell mellom nå og da. :)

Lenke til kommentar

Hehe, takk til begge 2, men jeg la først ut et bilde av meg for 1 år siden, og 1 venn av meg, for å se om dere såg forskjell på meg da og han nå. Nå la jeg til ett nytt bilde av meg

 

Løftene dine er imponerende, vektøkningen ikke fult så imponerende da det i store mengder er fett du har lagt på deg (Har selv gått opp 20kg på 2 mnd) De bildene av deg nå viser egentlig bare hvor mye du klarer å blåse seg opp, men man ser jo tydelig forskjell mellom nå og da. :)

 

Hvor mye jeg klarer å blåse meg opp? Jeg står helt normalt.. om du har gått opp 20kg på 2 måneder er jo du en idiot, med mindre det er fedme type III du er ute etter. Det at du sier det ikke er imponerende viser igjen bare idioti av deg, jeg har økt over 20 cm rundt armen for eksempel.

Lenke til kommentar

Beklager, så ikke at du hadde tatt en ninja-manøver =) Jeg snakket om bildene dine i genser, ikke de du har redigert inn. Forskjellen er stor, ikke noe tvil om det! =)

 

Ser ikke at det er noe spesielt idiot å gå opp 20kg på 2 mnd så lenge man ser bort i fra arbeidet man blir sittende igjen med for å kvitte seg med fettet som kommer med. Jeg økte masse både i armer, bryst og lår (spesielt lår!) Men jeg skal slutte å komme med kritikk/tilbakemelding, du ser ikke ut som at du klarer å ta i mot :)

Lenke til kommentar

Beklager, så ikke at du hadde tatt en ninja-manøver =) Jeg snakket om bildene dine i genser, ikke de du har redigert inn. Forskjellen er stor, ikke noe tvil om det! =)

 

Ser ikke at det er noe spesielt idiot å gå opp 20kg på 2 mnd så lenge man ser bort i fra arbeidet man blir sittende igjen med for å kvitte seg med fettet som kommer med. Jeg økte masse både i armer, bryst og lår (spesielt lår!) Men jeg skal slutte å komme med kritikk/tilbakemelding, du ser ikke ut som at du klarer å ta i mot :)

 

Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid

Lenke til kommentar

 

Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid

 

De fleste vil gjerne bli kvitt store deler av fettet sitt for å slippe å være så store. Man vil jo gjerne ha en funksjonell kropp som kan brukes til andre ting enn bare å løfte tunge ting. Så jeg er ikke enig i at "deffing" er tapt tid.

 

Uansett, lykke til med 200kg i knebøy! :)

Lenke til kommentar

 

Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid

 

De fleste vil gjerne bli kvitt store deler av fettet sitt for å slippe å være så store. Man vil jo gjerne ha en funksjonell kropp som kan brukes til andre ting enn bare å løfte tunge ting. Så jeg er ikke enig i at "deffing" er tapt tid.

 

Uansett, lykke til med 200kg i knebøy! :)

 

Selfølgelig, poenget mitt var, at om man la seg i et moderat overskudd ville man sluppet å deffe, fordi man ikke hadde lagt på seg så mye fett, og da ville han hatt mer tid til å legge på seg muskelmasse.

 

Takk for det :)

Endret av Styrketrenern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...