Gå til innhold

Disse spilltalene gir deg frysninger (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare amerikanere som ikke klarer å gjøre noe uten å holde en tale først, noe som dessverre ser ut til å brer seg. Taler er dødtid som bruker opp X antall minutter av mitt liv som jeg kunne ha brukt på å lemleste NPCer i stedet (eller spise mat i finere selskaper). Fellesnevneren er i hvertfall at taler rett og slett aldri gjør situasjonen noe bedre. Skip-knappen burde vært lovpålagt.

Tøys. Mass Effect blir for eksempel laget i Canada og Killzone i Nederland.

Lenke til kommentar

Dere har glemt Deus Ex introen tydeligvis. Den og sluttscenene er rett og slett uslåelige.

 

<object width="425" height="349"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=UKp0DP1O4bs?fs=1&hl=nb_NO&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=UKp0DP1O4bs?fs=1&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="349" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Lenke til kommentar

Det er bare amerikanere som ikke klarer å gjøre noe uten å holde en tale først, noe som dessverre ser ut til å brer seg. Taler er dødtid som bruker opp X antall minutter av mitt liv som jeg kunne ha brukt på å lemleste NPCer i stedet (eller spise mat i finere selskaper). Fellesnevneren er i hvertfall at taler rett og slett aldri gjør situasjonen noe bedre. Skip-knappen burde vært lovpålagt.

Jeg må så si meg enig i at taler ikke gjør all verdens for min del.

 

Jeg kan aldri huske at håret har reist seg for å si det sånn. Jeg tenker alltid "0k, nå kommer spillets propaganda-speech" og så synes jeg som regel den som holder talen framstår som noe teatralsk og stormannsgal.

 

Som noen andre nevnte i tråden blir det også en del klisjeer i mange av disse talene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...