Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha skummet gjennom noen tester av Samsung Galay Tab 2 så har jeg inntrykk av at den er helt ok, kanskje noe svak og jeg tror jeg ville droppet å kjøpe den.

Det er hverken Tegra 2 eller 3, men en TI OMAP 4430 på 1Ghz og PowerVR SGX540 grafikk.

Usikker på hvordan det er med det og HD video.

 

Hvis det ikke haster, så tror jeg ut i fra spesifikasjonene at den 300kr dyrere Asus Transformer Pad TF300T (uten dockingen vel og merke) er et bedre valg.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

har tf300 selv og vurderer å bytte til Gt 10.1 2 om den kan spille av HD materiale

Ah, oki. Etter det jeg har lest ut i fra ytelsestestet og sånt, så ser GT 2 10.1 ut som et steg bakover i forhold til TF300T.

Kjører ikke TF300T HD video altså? Er jo merkelig i og med at den er drevet av Tegra 3.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Min 10.1 har fått et problem..... den freezer seg etter ca 30 sek etter oppstart, får ikke gjort noe med den uten om å starte den på nytt med samme problem etter ca 30sek, dette gjør at jeg ikke får tatt en HARD RESTET i instillinger, finnes det en annen måte å ta HARD REST på eller løsning på problemet?

 

Mvh

Ola

Lenke til kommentar

Er helt ny på nettbrett og har tenkt på "samsung galaxy tab2 10.1 16GB Wi-Fi"

Jeg er altså helt fersk på dette og ser at man kan få de med og uten tilgang til mobilnett.

Jeg har tenkt på bare wi-fi typen.

Men, er det noe jeg går glipp av da.

Denne kommer kun til å bli brukt der det er trådløs nettilkobling. Altså ikke opp mot det vanlige mobilnettet.

Er det noe jeg rett og slett ikke tenker på?

Regner med at det likevel er greit å åpne min vanlige g-mailkonto...osv.

 

Andre ting, som likevel skulle gjøre at jeg burde koste på vanlig mobildekning?

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Har selv den første 10.1 med Wifi og 3G, men har aldri brukt 3G igrunn, blir bare dyrere uansett. Så jeg hadde nok spart pengene og kjøpt den med kun Wifi om jeg skulle kjøpt igjen.

 

Og ja, det er kun 3G som er forskjellen på de to modellene (mener jeg å huske).

Lenke til kommentar

Ser det er mange som bruker PS3-kontrollen sin til Galaxy S3. Er dette mulig til Tab 10.1 også? Mener å huske at det var en bruker her, "Captain XXXX" eller noe sånt som sa det ikke var bare-bare? Hva er isåfall grunnen til dette? Er det det at 10.1 ikke har Android 4.0 eller er det andre grunner?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Ser det er mange som bruker PS3-kontrollen sin til Galaxy S3. Er dette mulig til Tab 10.1 også? Mener å huske at det var en bruker her, "Captain XXXX" eller noe sånt som sa det ikke var bare-bare? Hva er isåfall grunnen til dette? Er det det at 10.1 ikke har Android 4.0 eller er det andre grunner?

10.1 har vel android 4.0?? (de siste)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...