Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har fulgt med i denne tråden og brukt min Galaxy Tab 10.1 nå også, noe nytt jeg burde vite? Eventuelle oppdateringer og lignende hadde vært fint å fått en oppsummering på. :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Nåværende Neste Pre.dato

Galaxy Tab 8.9 og 10,1 3.2 4.0 Ingen informasjon

 

Dette er infoen fra Samsung Norge. Men det er ikke helt sikkert de vet helt hvordan oppdateringene ligger ann da.

Ble bare rot å kopier og lim inn, men hele listen finnes tilgjengelig på facebook/SamsungNorge. Trykk så på oppdateringer.

Endret av snillekim
Lenke til kommentar

Nåværende Neste Pre.dato

Galaxy Tab 8.9 og 10,1 3.2 4.0 Ingen informasjon

 

Dette er infoen fra Samsung Norge. Men det er ikke helt sikkert de vet helt hvordan oppdateringene ligger ann da.

Ble bare rot å kopier og lim inn, men hele listen finnes tilgjengelig på facebook/SamsungNorge. Trykk så på oppdateringer.

 

ICS for GS II i Canada https://www.facebook.com/SamsungCanada. Se forøvrig: http://www.galaxytabs.com/tag/ics/ jf. http://www.newswire....ndwich-upgrade. Trolig rundt hjørnet for GT 10.1. Kan det ha noe med at GT 2 er forsinket?

Endret av microon
Lenke til kommentar

Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har.

 

Selv begynner jeg å bli lei av ventingen. Har testet flere CM9 nightlies, og disse er nå så stabile at jeg vurderer å bare hoppe over på de. Honeycomb er rett og slett ikke særlig "smooth", hvertfall ikke sammenlignet med Ice Cream Sandwich.

 

For andre som vil prøve så trengs følgende filer:

Cyanogenmod nightlies, Google Apps og Recovery

 

Recovery flashes med Odin. Deretter flashes CM og GApps fra Recovery.

Lenke til kommentar

Heisann god folket.

 

Spør her istedenfor å lage en ny tråd.

 

Min mor er på jakt etter en tab 10.1. 16GB

Jeg har sakt at jeg skal prøve å finne en til hun.

 

 

Men jeg ser det er så mange versjoner ute på markedet nå.

 

Prøver å finne den nyeste Tab'en som er på markedet nå.

 

Krav fra min mor:

WIFI

3G

Nettbank (må kunne bruke nettbanken på den)

Koble til printer (USB)

 

Så er det noen her som kan hjelpe meg ?

 

 

Jeg ser det ligger mange forskjellige der ut, feks denne som jeg fant nå som kalles:

GT-P5100

 

Men er den den nyeste ?

 

 

Jeg blir ganske forvirret skjønner dere :)

Lenke til kommentar

Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har.

 

Jeg for min del kan ikke se at Tab 2 10.1 skal være noe særlig bedre enn Tab 10.1 med Tegra 2.

Galaxy Note 10.1 derimot vil nok bli et ok hopp for de som ønsker å gå over til ny Tab.

 

Den får nok samme GPU/CPU som Samsung Galaxy S3.

 

http://www.sammobile...laxy-note-10-1/

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har.

 

Selv begynner jeg å bli lei av ventingen. Har testet flere CM9 nightlies, og disse er nå så stabile at jeg vurderer å bare hoppe over på de. Honeycomb er rett og slett ikke særlig "smooth", hvertfall ikke sammenlignet med Ice Cream Sandwich.

 

For andre som vil prøve så trengs følgende filer:

Cyanogenmod nightlies, Google Apps og Recovery

 

Recovery flashes med Odin. Deretter flashes CM og GApps fra Recovery.

 

Virker kameraet med ICS nå? Jeg prøvde Android 4 for en stund siden og alt så ut til å fungere bra, men jeg må kunne bruke den til Skype og Hangouts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...