Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan overfører man mapper med musikk til Galaxy tab 10.1? Har en eldre bror som har kjøpt en. Men den kommer ikke opp på dataen, slik som min Galaxy SII gjør. Prøvde med Kies Air. Men vi fikk bare til å overføre filer der, ikke selve mappene med musikk.

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

H

Hvordan overfører man mapper med musikk til Galaxy tab 10.1? Har en eldre bror som har kjøpt en. Men den kommer ikke opp på dataen, slik som min Galaxy SII gjør. Prøvde med Kies Air. Men vi fikk bare til å overføre filer der, ikke selve mappene med musikk.

Hei, det du gjør er bare å oble til. Jeg har en rootet tab, og under innstillinger er det et alternativ som heter MTP, altså en funksjon som gjør at du mounter taben som en USB. Let deg litt frem der.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere.

 

Litt info:

- Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies.

- På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der.

- Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n.

- Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy)

- Det går fint å koble opp Kies via wifi

- Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke

 

Noen som har et tips eller to?

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere.

 

Litt info:

- Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies.

- På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der.

- Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n.

- Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy)

- Det går fint å koble opp Kies via wifi

- Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke

 

Noen som har et tips eller to?

Akkurat samme problemene her.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere.

 

Litt info:

- Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies.

- På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der.

- Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n.

- Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy)

- Det går fint å koble opp Kies via wifi

- Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke

 

Noen som har et tips eller to?

Akkurat samme problemene her.

 

Jeg har slitt lenge med samme problem, Kies fungerer ikke med USB, men går greit med wifi.

Lenke til kommentar

Forsvinner ikke litt av poenget da, siden oppgradering av Android i Kies bare er mulig med USB, og ikke wifi?

 

Nei, det finnes alternative måter å oppgradere på.

OTA (som nevnt over).

Odin (samsung's eget supportverktøy)

Heimdal (open-source program som gjør det Odin gjør).

 

Personlig oppgraderte jeg min 10.1 fra Android 3.1 til 3.2 via OTA uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...