Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ice Cream Sandwich kommer til følgende produkter mot slutten av Q1: Galaxy S II, Galaxy S II LTE, Galaxy Note, Galaxy R, Galaxy Tab 10.1, Galaxy Tab 8.9, Galaxy Tab 7.7 og Galaxy Tab 7.0 Plus.

De kommer med ny info på facebook når oppdateringen kommer.

Så det ser ut som at ICS kommer innen utgangen av mars.

 

Men jeg har hørt at det er mye bug med ICS, så det kan muligens ta lenger tid.

Får bare vente i spenning.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp flipcase til 8.9 på ebay. kosta rundt $10 med gratis frakt. Blir sendt fra kina, så måtte jo vente en stund, men til den prisen syns jeg ikke det gjør noe. Den kunne sikkert vært bedre utformet, men alt i alt syns jeg det var et godt kjøp. fikk forøvrig også kjøpt universal bilholder m/lading til den og case m/leselys til kindle4 for ca. samme pris.

 

Edit: Lenke ebay-søk på covers & folding cases til P7310

Endret av Gohei
Lenke til kommentar

Ny oppdatering til 8.9 nå. Vet ikke hva den innebærer, men den er på ca. 70 mb. Har stått stille på 34% etter restart en stund nå.

 

Edit: Oppdateringen tok ca. en halv time, og det kan bekreftes at det er oppdatering fra 3.1 til 3.2. Håper snart ICS-oppdatering kommer!

Endret av Gohei
Lenke til kommentar

Når jeg slår helt av og på min tab 10.1, så hender det at den heller ikke vil koble seg til nettverket. Og eneste løsningen er å fjerne nettverket, og legge det inn på ny. Den vil ikke koble seg opp ellers. Litt plagsomt, særlig når det ikke er et åpent nettverk.

Men det er ikke så ofte jeg slår den helt av da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen som vet om det er mulig å koble til en usb spillkontroll til tab 10.1 uten å roote den?

Jeg har koblet til en, og ser at den virker med programmet USB/BT Joycenter, men får den ikke til å fungere til andre spill eller noe annet.

 

Det fungerer, så du gjør noe galt ;)

Lenke til kommentar

Jeg kunne og ønske det fungerte. Jeg bruker bare den offiselle rom'en, om det har noe å si.

Har koblet kontrollen til usb, og på skjermen nederst til høyre så er det en usb-logo.

Og når jeg trykker på den, så står det usb-enhet frakoblet.

Jeg finner ingen ting om usb i instillinger heller.

Noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har akkurat gått gjennom hvordan man setter opp det her med én person, og har ikke lyst til å gjøre det igjen. På bagrunn av den opplevelsen så overdriver jeg ikke når jeg sier at hvis du ikke klarer å finne det ut selv, burde du ikke styre med det i første omgang. Det er rett og slett for mange ledd mellom kontrolleren og spillet som du må skjønne hvordan fungerer for å ha noen reell sjanse for å kunne bruke oppsettet. Spesielt siden du leter etter innstillinger på et sted som dog logisk, er så langt unna noen av stedene du må innen før det her fungerer. Vent heller på en av tabletsene som har innebygd støtte: spillkontrollere fungerer utmerket på Android av mange slag, men å få det til å fungere er en lang kamp

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg legger til bilder og de er synlige under «mine filer», men ingen av dem dukker opp i «gallery». Hva må jeg gjøre? Dette har pågått altfor lenge. Det fungerte jo før.

 

EDIT: Lastet ned "QuickPic" fra market og alle bildene er synlige der. Bye bye "Gallery" møkk.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fyren som lager USB/BT Joystick Center appen har kommet ut med en add-on som gjør at roota tablets nå kan emulere touch med hvilken som helst tilkoblet spillkontroller. I praksis så vil det si at alle spill med knappeformat støttes, samme om man kan programmere knappene på dem eller om det kun er on-scren, siden man kan legge knapper til spesifikke plasser på skjermen og emulere touch-input. Før har kun Sixaxis Controller vært i stand til å emulere touch, og da kan på PS3 controllre. Touch emulering gjør også at man får fungererende analog sticks med 360-graders retning og forskjellige kraft på dytting av sticken, istedetfor at de fungerer som d-pads med 4-veiers av/på.

 

Akkurat testet det med en trådløs xbox 360 kontroll og USB adapter, og fungerer fint. Går ut fra at Wii Classic controlleren jeg har også fungerer om jeg prøver den. PS3 controller har jeg allerede satt opp i sixaxis controller

 

OBS: Det her er kronglete å sette opp, og krever at du klarer å finne frem til løsninger på ting på egen hånd, så vær så snill ikke kom med "hvordan gjorde du det a?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...