Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Så bra:-) om du går inn på settings/dev.options/ og setter på "force gpu rendering" Så forsvinner alt av grafikk problemer...

 

Update, har fortsatt litt problemer med at skjermen "detter ut" innimellom.. men ikke plagsomt mye, så dette har blitt mitt valg av Rom til det kommer en offisiell eller bedre release av denne:-)

Nå forsvant de "hvite strekene" (vet ikke hva det heter :p) som kommer opp av og til, men som med deg så går skjermen i svart i et sekund noen ganger, opplevd det to ganger på 3 timer.

Bruker du standard launcheren?

Endret av Beyercüst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra:-) om du går inn på settings/dev.options/ og setter på "force gpu rendering" Så forsvinner alt av grafikk problemer...

 

Update, har fortsatt litt problemer med at skjermen "detter ut" innimellom.. men ikke plagsomt mye, så dette har blitt mitt valg av Rom til det kommer en offisiell eller bedre release av denne:-)

Nå forsvant de "hvite strekene" (vet ikke hva det heter :p) som kommer opp av og til, men som med deg så går skjermen i svart i et sekund noen ganger, opplevd det to ganger på 3 timer.

Bruker du standard launcheren?

 

 

Bruker denne:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410674

 

Flashet med CWM:-)

 

Det er den offisielle cyanogen launcher...

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Har du prøvd app'en som heter Nrk i market?

 

Javisst, den gir bare "kan ikke spille av video"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Huk av for å kjøre tillegg i nettleseren for å se VGTV(aktiverer flash). Last ned NRK TV fra Android Market for å se på NRK 1, 2 og 3 (direkte), dog i redusert kvalitet. Skal du streame fra eller til PC bør du prøve ut VLC Direct.

 

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Har du prøvd app'en som heter Nrk i market?

 

Javisst, den gir bare "kan ikke spille av video"

 

Prøver du over 3G eller wifi?

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Huk av for å kjøre tillegg i nettleseren for å se VGTV(aktiverer flash). Last ned NRK TV fra Android Market for å se på NRK 1, 2 og 3 (direkte), dog i redusert kvalitet. Skal du streame fra eller til PC bør du prøve ut VLC Direct.

 

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Har du prøvd app'en som heter Nrk i market?

 

Javisst, den gir bare "kan ikke spille av video"

 

Prøver du over 3G eller wifi?

 

WiFi. (BTW.. VGTV virka visst allikevel fra web browser)

Er det noen codec eller plugin som mangler?

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Huk av for å kjøre tillegg i nettleseren for å se VGTV(aktiverer flash). Last ned NRK TV fra Android Market for å se på NRK 1, 2 og 3 (direkte), dog i redusert kvalitet. Skal du streame fra eller til PC bør du prøve ut VLC Direct.

 

Hvordan får man til å streame NRK på 8.9 (eller vgtv for den saks skyld)?

Har forsøkt mange forskjellige "innfallsvinkler", men får bare at man ikke kan spille av filmen.

 

Har du prøvd app'en som heter Nrk i market?

 

Javisst, den gir bare "kan ikke spille av video"

 

Prøver du over 3G eller wifi?

 

WiFi. (BTW.. VGTV virka visst allikevel fra web browser)

Er det noen codec eller plugin som mangler?

 

Avinnstaller NRK TV, legg til på nytt. Vanlig å få feilmelding om man ikke er på nett, eller om routeren ikke støtter streaming.

Lenke til kommentar

Dama (lit meg og)har fått meg nytt leketøy, Tab 8.9 :)

Hva anbefaler dere til bruk til og spille av filmer på denne?

Har kikket litt på MX video player, mVideoplayer men det står ingenting om at de støtter tab 8.9 enda som jeg kan se, men vil de funke greit uansettt?

Har og kikket litt på doubelTwist Player, er det slik at denne fungere som en media player og uten og måtte synke mot itunes?

Jeg bruker PowerAmp som musik spiller på min SII, er kjempe fornøyd med den, men hvordan er Winamp playeren i forhold, dama gidder ikke og putte in cash på markedet, det er nok muligens bare frem til hun får blod på tann tenker jeg, så vil vel mesteparten av shoppingen fåregå der i fremtiden lol

 

På forhand takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

MX Player er den som funker best etter det jeg har prøvd. Dog er det på en Galaxy Tab 7.0 Plus, som er mye raskere enn 8.9. 8.9 har Tegra 2 og er ikke spesielt godt egnet til video uansett hvilket program du bruker.

Lenke til kommentar

Litt lettere fortvilet over at Dolphin nettleseren ikke gir meg meg muligheten til å huske brukernavn og passord på en side jeg besøker flere ganger daglig. Det skal være støttet?

 

Stock nettleseren gir meg ikke valget med å lagre heller :S I begge nettleserenes innstillinger har jeg haket av for at jeg skal få spørsmål om å lagre.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Litt lettere fortvilet over at Dolphin nettleseren ikke gir meg meg muligheten til å huske brukernavn og passord på en side jeg besøker flere ganger daglig. Det skal være støttet?

 

Stock nettleseren gir meg ikke valget med å lagre heller :S I begge nettleserenes innstillinger har jeg haket av for at jeg skal få spørsmål om å lagre.

 

 

Bruk Lastpass. De har en plugin for Dolphin også, i tillegg til...alt...annet...

Lenke til kommentar

Hei..

Min samboer har kjøpt seg en galaxy tab 10.1

Er til nå ganske fornøyd med den, men syns den er litt upresis på tastingen? Noen flere som syns dette? Har kalibrert, men syns ikke dette hjalp. Er det slik at den oppdateres gjennom kies, slik som med samsung mobilene? Hva er den siste oppdateringen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...