Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2-sporten fungerer greit på mobil, men jeg har aldri klart å se fotballkamper på Tabben min (10.1). Har ikke sjekket det med noe support, så jeg kan ikke garatere at det ikke virker.

 

Egen app for Sumo finnes ikke, vet ikke helt sikkert hva årsaken er men vet at det på Ipad-appen er et noe begrenset innhold ettersom man ikke har rettigheter til å vise alle serier på mobile plattformer. Mulig at dette er årsaken, og at TV2 derfor ikke prioriterer en Sumo-app akkurat nå.

 

De har forsåvidt en app som heter Tv2 Sporten, som lar deg streame fotball gjennom deres fotballkanaler (riktignok hvis du har Sumo-abonnement). Derimot så er kvaliteten relativt dårlig. De sier at de jobber med det, men lite som skjer

Lenke til kommentar

TV2-sporten fungerer greit på mobil, men jeg har aldri klart å se fotballkamper på Tabben min (10.1). Har ikke sjekket det med noe support, så jeg kan ikke garatere at det ikke virker.

 

Egen app for Sumo finnes ikke, vet ikke helt sikkert hva årsaken er men vet at det på Ipad-appen er et noe begrenset innhold ettersom man ikke har rettigheter til å vise alle serier på mobile plattformer. Mulig at dette er årsaken, og at TV2 derfor ikke prioriterer en Sumo-app akkurat nå.

 

De har forsåvidt en app som heter Tv2 Sporten, som lar deg streame fotball gjennom deres fotballkanaler (riktignok hvis du har Sumo-abonnement). Derimot så er kvaliteten relativt dårlig. De sier at de jobber med det, men lite som skjer

 

Jeg har testet Live-fotball på GT 10.1 og det fungerer akkurat som fra mobiltelefonen - bildet blir bare oppskalert fra mobilkvalitet, så det er egentlig tragisk å se på.

 

Hvis det kniper og jeg må se via TV2Sporten velger jeg telefonen (Desire HD) da jeg mener videokvalitet + skjermstørrelse er bedre enn fra GT 10.1. Håper virkelig de kommer med en ny app snart.

Endret av Zpurs
Lenke til kommentar

For første gang har jeg brukt opp datatrafikk kvoten på 1 gb. Årsak er at wifi'en ikke funker. Har googlet litt og ser at det er et problem på Galaxy tab'en hos flere enn meg. Den logger seg på nettverket, men sekunder etterpå logger den seg av og det står skanner. Slik holder den på i det uendelige. Kan ikke ha det slik. Har også forstått at dette er noe Samsung er klar over, men ikke kommet med fiks enda. Noen som har det samme eller vet om noe skjer?

Lenke til kommentar

Sliter med noe lav WLAN hastighet.

 

Når jeg overfører større filer fra en HTPC via en Dlink DIR655 til min GT 10.1 klarer jeg maks å oppnå ca 1 mb/s.

 

Dette synes jeg er noe lite.

Finnes det noen god forklaring til hvorfor? Skal det bare være slik eller?

 

Dette medfører jo også at streaming fungerer ekstremt dårlig. Klarer iallefall ikke å streame noen video over WLAN med ES File explorer

 

Bruker ES file xplorer til å bla i mapper på HTPCen med.

 

Routeren står forøvrig i Mixed 802.11 n, g og b modus.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Hei! Er det noen som vet hva den siste offisielle oppdateringen til P7310 er? (GT 8.9 WiFi) Lurer også på om det er stress å bytte firmware fra en region til en annen. Jeg har min fra pixmania med 3.1 ut av boksen, men av og til får jeg noen kryptiske meldinger på et språk som kan se ut som Nederlandsk. Kunne gjerne ha bytta til Nordisk om det er plankekjøring. Har prøvd å lese meg opp, men finner ingen grei oversikt over hva produktnummerne osv. betyr...

Edit: Legger til Build-nummer: HMJ37 P7310XWKI2.

Endret av Gohei
Lenke til kommentar

Har ett lite problem med galaxy tab 10.1

hvis jeg bruker usb-tethering til pcen og spiller ett spill på pcen med dette nettet vil jeg etter ett par minutter miste nettet i ca. 15 sekunder før det kommer opp igjen. Jeg har ingen peiling på hva dette kan være har prøvd å søke på google og diverse forumer, men ikke funnet noe.

Det er installert stock android 3.1 på taben og windows 7 på pcen, har ingen spesielle proxy eller DNS instillinger.

Trenger hjelp fort!

Takk på forhånd for alle svar :D

Endret av sindre2104
Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg sletter bildene jeg har lagret under mine filer--->pictures, men går jeg inn på "galleri" så ser jeg at alle bildene jeg trodde jeg hadde slettet er der fremdeles?. Hvorfor?

 

Jeg legger også til nye bilder i mappen pictures via allshare, og ser at bildene ligger der ved å gå inn på "mine filer". Går jeg inn på "gallery" derimot så ligger ikke de nye bildene der. Har skrudd av og på brettet uten hell. Hva skjer?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Jeg har en Galaxy Tab 8.9 (WIFI) med android 3.1.

Når jeg kobler den til Kies, blir den oppdaget av Kies, men det står:

 

"enheten støtter ikke programvareoppdatering via Kies"

 

Er dette riktig?

 

Leser at andre har oppdatert til 3.2 "offisielt via Kies".

 

Jeg får heller ingen oppdatering via "om tableten-systemoppdatering"

Lenke til kommentar

Helsike så irriterende. Jeg oppretter mapper med bilder under Mine filer---->Pictures, men mappene dukker ikke opp i "Galleri". Jeg får derfor ikke valgt dem som bakgrunnsbilde. Jeg gjorde akkurat det samme for 2 uker siden og da ble mappen synlig i "Galleri" med en gang, hvorfor er det ikke slik lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...