Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Endte opp med å roote for å teste sixaxis controller. Drit lang marsj i Wiimote og X360 controller, dette som gjelder! Annet enn å ikke måtte ha USB så har den en helt genial touch emulation modus hvor du can mappe knapper til deler av skjermen istedetfor tastaturknapper. F.eks så mappa jeg den venstre analogsticken til en del av skjermen som erden virtuelle analogsticken i N64oid. Istedetfor å slite med en analog stick som fungerer som d-pad og dermed kun har 8 retninger og ingen "akselerasjon" så har jeg da full 360-graders kontroll og kontroll over å krype, gå eller løpe. <3

Lenke til kommentar

Pokker pokker - denne utviklingen :cool: .

Jeg var sååå klar for Samsung Pad, men fikk full tenning på kommende Asus Transformer Prime, med tastatur og heftig prosessor.

 

Dog - den har ikke 3G - som gjør at er litt mindre interessant (jeg kan jo bruke mobilen som WiFi - men det er litt herk - og mobilen er alldtid short på strøm)

 

Sååååå - harcore-guys: overbevis meg gjerne om Samsung

 

(leste at noen var skeptiske til at apps ikke er bygd for de tøffeste prosessorene....hva betyr dèt ??? )

 

:w00t:

Endret av yalmar00
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Neste generasjon fra Samsung er allerede ute. Galaxy Tab 7.0 Plus og 7.7 har begge Exynos-chipset. Riktignok ikke helt like raskt som Tegra 3 (selv om det slår Tegra 3 i noen benchmarks), men vi snakker da i utgangspunktet forskjellen mellom en bil som kjører 250km/t og en som kjører 200km/t- dvs begge to er raskere enn det du egentlig har behov for. Ting som Tegra 2-utstyrte 10.1 og 8.9 ikke klarer, f.eks 1080p high profile video, er null problem. Emulatorer i full speed, spill med full grafikk etc klarer Exynos helt fint. Så da kommer det egentlig litt an på størrelsen - Prime har tastaturdock å briefe med, 7.7 har 1280x800 super AMOLED skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...