juni6 Skrevet 28. april 2012 Rapporter Del Skrevet 28. april 2012 Hei. Lastet inne en film (Wall Street II) med Digital Copy. Det tok nesten to timer å overføre. Er det normalt at det tar like lang tid å overføre en film, som det tar å se den? Lenke til kommentar
microon Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Hvis det var over USB v.2 må jeg si det var merkelig tregt. Hvor stor var filen(e)? Lenke til kommentar
juni6 Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Hvis det var over USB v.2 må jeg si det var merkelig tregt. Hvor stor var filen(e)? 2, 1 gb Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Hvordan få mobilversjon av nettsider? Nettleseren ødelegger teksten på fvn.no... Endret 7. mai 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Sjekket innstillinger? Forøvrig er Dolphin veldig god, med mange "snarveier". Også kjapt å skifte mellom "Desktop mode" og "Android mode". Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Lenge siden jeg har fulgt med i denne tråden og brukt min Galaxy Tab 10.1 nå også, noe nytt jeg burde vite? Eventuelle oppdateringer og lignende hadde vært fint å fått en oppsummering på. Endret 7. mai 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Vi venter i spenning. Samsung har pr i dag ikke satt noen dato for når ICS kommer. Så det blir nok ikke noe før til høsten en gang. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Vi venter i spenning. Samsung har pr i dag ikke satt noen dato for når ICS kommer. Så det blir nok ikke noe før til høsten en gang. Mener å ha lest på http://wwww.sammobile.com at ICS skal komme denne måneden, men selv tror jeg nok at det blir forsinket, da jeg tipper Samsung stresser med å få Galaxy Note på ICS først. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Nåværende Neste Pre.dato Galaxy Tab 8.9 og 10,1 3.2 4.0 Ingen informasjon Dette er infoen fra Samsung Norge. Men det er ikke helt sikkert de vet helt hvordan oppdateringene ligger ann da. Ble bare rot å kopier og lim inn, men hele listen finnes tilgjengelig på facebook/SamsungNorge. Trykk så på oppdateringer. Endret 8. mai 2012 av snillekim Lenke til kommentar
microon Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Nåværende Neste Pre.dato Galaxy Tab 8.9 og 10,1 3.2 4.0 Ingen informasjon Dette er infoen fra Samsung Norge. Men det er ikke helt sikkert de vet helt hvordan oppdateringene ligger ann da. Ble bare rot å kopier og lim inn, men hele listen finnes tilgjengelig på facebook/SamsungNorge. Trykk så på oppdateringer. ICS for GS II i Canada https://www.facebook.com/SamsungCanada. Se forøvrig: http://www.galaxytabs.com/tag/ics/ jf. http://www.newswire....ndwich-upgrade. Trolig rundt hjørnet for GT 10.1. Kan det ha noe med at GT 2 er forsinket? Endret 9. mai 2012 av microon Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har. Selv begynner jeg å bli lei av ventingen. Har testet flere CM9 nightlies, og disse er nå så stabile at jeg vurderer å bare hoppe over på de. Honeycomb er rett og slett ikke særlig "smooth", hvertfall ikke sammenlignet med Ice Cream Sandwich. For andre som vil prøve så trengs følgende filer: Cyanogenmod nightlies, Google Apps og Recovery Recovery flashes med Odin. Deretter flashes CM og GApps fra Recovery. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Heisann god folket. Spør her istedenfor å lage en ny tråd. Min mor er på jakt etter en tab 10.1. 16GB Jeg har sakt at jeg skal prøve å finne en til hun. Men jeg ser det er så mange versjoner ute på markedet nå. Prøver å finne den nyeste Tab'en som er på markedet nå. Krav fra min mor: WIFI 3G Nettbank (må kunne bruke nettbanken på den) Koble til printer (USB) Så er det noen her som kan hjelpe meg ? Jeg ser det ligger mange forskjellige der ut, feks denne som jeg fant nå som kalles: GT-P5100 Men er den den nyeste ? Jeg blir ganske forvirret skjønner dere Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Nettbank (må kunne bruke nettbanken på den) De fleste nettbanker bruker Java til autentisering. Dvs. at nettbanken på web ikke fungerer (hverken på Android eller iOS). Sjekk derfor om nettbanken hun bruker har en egen app til dette. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Det er nok app til banken ja Jeg har aldri brukt nettbrett selv. Så derfor jeg "spør" Men hva anbefaler dere ? Min mor må ha 10.1" versjonen Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har. Jeg for min del kan ikke se at Tab 2 10.1 skal være noe særlig bedre enn Tab 10.1 med Tegra 2. Galaxy Note 10.1 derimot vil nok bli et ok hopp for de som ønsker å gå over til ny Tab. Den får nok samme GPU/CPU som Samsung Galaxy S3. http://www.sammobile...laxy-note-10-1/ Endret 10. mai 2012 av ICS-FD Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg ville blitt overrasket om ICS til Galaxy Tab 8.9/10.1 ble sluppet før Galaxy Tab 2 har solgt tilfredstillende mange enheter. ICS er tross alt nesten det eneste salgsargumentet Galaxy Tab 2 har. Selv begynner jeg å bli lei av ventingen. Har testet flere CM9 nightlies, og disse er nå så stabile at jeg vurderer å bare hoppe over på de. Honeycomb er rett og slett ikke særlig "smooth", hvertfall ikke sammenlignet med Ice Cream Sandwich. For andre som vil prøve så trengs følgende filer: Cyanogenmod nightlies, Google Apps og Recovery Recovery flashes med Odin. Deretter flashes CM og GApps fra Recovery. Virker kameraet med ICS nå? Jeg prøvde Android 4 for en stund siden og alt så ut til å fungere bra, men jeg må kunne bruke den til Skype og Hangouts. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Det er nok app til banken ja Jeg har aldri brukt nettbrett selv. Så derfor jeg "spør" Men hva anbefaler dere ? Min mor må ha 10.1" versjonen Jeg har Toshiba AT 200, og er meget godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Nja. Hun har lyst på Samsung, da hun har samsung tlf også. Så hvilke nettbrett anbefaler dere av disse tabene? Bare lurer siden det er så mange forskjellige av dem fra samsung. Lenke til kommentar
microon Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Galaxy tab 10.1 16 GB med wifi så lenge hun ikke er mye på farten. Ellers gå for Galaxy tab 10.1 32 GB med 3G. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Okei Hun må ha 3G versjonen da hun er mye på hytta å liker å kunne lese nyheter o.l om morningen Ikke noe forskjell på versjon 1 og 2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå