Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten shopping spree på Coolshop.com. Kjøpte Children of Mana, Chrono Trigger og Radiant Historia til Nintendo DS. Har sett etter de to sistnevnte på DS lenge, men aldri sett dem så trodde en måtte importere dem. Tilfeldigvis så jeg dem på Coolshop, så da var det bare å slå til :wee:

 

@Bone: Ja, det skal gå http://www.ign.com/articles/2012/06/05/e3-2012-old-wii-downloads-will-transfer-to-wii-u

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Noen som har info om hvilke spill som drar god nytte av Wii U pro controller?

 

Eneste jeg har sett nevnt er Call of Duty. (Et typisk pc spill for meg.)

 

De fleste spill med flerspiller del ser ut til å bruke Wii remotes som et tillegg til gamepaden.

 

Dette er hva jeg tenker å skaffe i første omgang..

 

Launch:

Wii U Premium m/Nintendo Land

Rayman Legends

New Super Mario Bros. U

Epic Mickey 2: The Power of Two

Assassins Creed III

Trine 2: Director's Cut

 

Senere:

Lego City Undercover

Lenke til kommentar

Ser ut som de fleste spillene bare slenger inventory/map på kontrolleren. Noe som like godt kunne vært assignet til en enkelt knapp uansett. Bare tungvindt å se opp og ned fra kontrolleren hele tida. Eller fikle med inventory på touch skjerm istedet for å bare trykke Start og gjøre det på storskjermen istedet.

Lenke til kommentar

Tipper dessverre bare noen veldig få spill vil benytte Gamepaden på noen spesielt fornuftig måte, så får håpe den blir nyttig til andre ting på systemnivå.

Jeg håper bare at vi slipper "prøv og feil" fasen som DS og Wii gikk gjennom de første årene på markedet. Der utviklerne tok i bruk mikrofonen, touch-skjermen og bevegelseskontroller bare for å bruke dem.
Lenke til kommentar

Tipper dessverre bare noen veldig få spill vil benytte Gamepaden på noen spesielt fornuftig måte, så får håpe den blir nyttig til andre ting på systemnivå.

Den er nyttig for navigasjon av OS, menyer og skriving. Men utover det tviler jeg på noen revolusjon der. Av det jeg har sett på smartphones og Vita fungerer det meste bedre med knapper og spaker uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...