Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Det med at du må gjette hvor mye penger du må ut med har visst vært noe en del anmeldere ikke har likt, særlig fordi hvis du gjetter feil så taper du pengene samtidig som du må gjette på nytt. Skjønner at det kan være litt frustrerende. Det var visst også litt klønete med hvordan du lagret, uten at jeg helt fikk med meg hvorfor. Visste ikke at det var kommet oppfølger til det. Om det er engelsk tekst er det jo mulighet for å importere ihvertfall.

 

Og endelig en norsk nettbutikk som har fått The Last Story - Limited Edition. Likte prisen. Vurderer å bestille derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med at du må gjette hvor mye penger du må ut med har visst vært noe en del anmeldere ikke har likt, særlig fordi hvis du gjetter feil så taper du pengene samtidig som du må gjette på nytt. Skjønner at det kan være litt frustrerende. Det var visst også litt klønete med hvordan du lagret, uten at jeg helt fikk med meg hvorfor. Visste ikke at det var kommet oppfølger til det. Om det er engelsk tekst er det jo mulighet for å importere ihvertfall.

 

Og endelig en norsk nettbutikk som har fått The Last Story - Limited Edition. Likte prisen. Vurderer å bestille derfra.

Oppfølgeren er nok bare på japansk er jeg redd.

Og synes prisen var litt drøy for the Last Story, tror jeg vneter til jeg får det får 349 som Xenoblade, har nok av uspillte jrpgs liggende fra før jeg hehe.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Vurderer å selge min 3DS nå. Den blir veldig lite brukt, så jeg ser ikke poenget med å ha den.

 

Det jeg lurer på er om noen her vet ca. hvor mye jeg kan få for den?

 

-En lite og pent brukt sort 3DS

-Street Fighter 3D

-Zelda Ocarina of time 3D

-Pokémon black

-Mario Kart 7

-Super mario land 3D

 

Noen som har en idé?

 

Ingen? :p

Tror ikke du kan forvente mer enn 1500 for det der. Riktignok er spillene gode, men du selger tross alt brukt.

Lenke til kommentar

Oppfølgeren er nok bare på japansk er jeg redd.

Og synes prisen var litt drøy for the Last Story, tror jeg vneter til jeg får det får 349 som Xenoblade, har nok av uspillte jrpgs liggende fra før jeg hehe.

 

Om en kan vente vil nok spillet synke litt i pris ja. Men med tanke på at dette er Limited Edition og er forhåndsbestilling synes jeg prisen var fin. Jeg så for meg en pris på 649-749,-. Litt usikker om jeg skal bestille nå eller vente og se om cdon, platekompaniet osv. blir enda billigere. Regner egentlig ikke med det, da standard versjon koster 449,- hos cdon.

Lenke til kommentar

En årsak til at Nintendo ikke ønsker at spill som Darksiders 2 og Resident Evil 6 skal annonseres som Wii U-spill enda, kan være at de ønsker å distansere seg litt fra denne generasjonen. Hvis alle multiplattformspill blir annonsert også til Wii U, kan det gi en oppfatning om at den ligger på samme nivå som PS360, når sannheten er at den mest sannsynlig er ca 4 ganger kraftigere enn det. Det betyr ikke at Nintendo ikke ønsker disse spillene selvsagt, men at vårt "andre" førsteinntrykk skal domineres av nye spillopplevelser slik det gjerne er inn mot en ny generasjon. Jeg synes fremdeles ikke det er en fornuftig strategi, men det gir vel kanskje noe mening.

 

Hva mener du med at de ikke ønsker å annonsere Darksider 2 som Wii U-spill? Du har fått med deg at det er en launch-tittel til Wii U?

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med at de ikke ønsker å annonsere Darksider 2 som Wii U-spill? Du har fått med deg at det er en launch-tittel til Wii U?

 

Jeg er selvsagt klar over at spillet ble annonsert til Wii U på E3. Det jeg mener er at i den Darksiders 2 traileren som dukket opp nylig, så står det PS3 og 360, men ikke Wii U. Det er ingen god grunn til dette siden vi vet at spillet skal komme til Wii U - med mindre Nintendo har lagt begrensninger på tredjepartsutviklere for å forsøke å distansere seg litt fra denne generasjonen.

 

Et annet alternativ er selvsagt at spillet er kansellert, men det virker rart om der ikke er et eneste tredjepartsspill under utvikling til Wii U, så da heller jeg mer mot at Nintendo har lagt inn begrensninger på hvilken informasjon de får lov til å dele.

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med at de ikke ønsker å annonsere Darksider 2 som Wii U-spill? Du har fått med deg at det er en launch-tittel til Wii U?

 

Jeg er selvsagt klar over at spillet ble annonsert til Wii U på E3. Det jeg mener er at i den Darksiders 2 traileren som dukket opp nylig, så står det PS3 og 360, men ikke Wii U. Det er ingen god grunn til dette siden vi vet at spillet skal komme til Wii U - med mindre Nintendo har lagt begrensninger på tredjepartsutviklere for å forsøke å distansere seg litt fra denne generasjonen.

 

Et annet alternativ er selvsagt at spillet er kansellert, men det virker rart om der ikke er et eneste tredjepartsspill under utvikling til Wii U, så da heller jeg mer mot at Nintendo har lagt inn begrensninger på hvilken informasjon de får lov til å dele.

Interessant. Det høres faktisk ikke så ulogisk ut, det er nok ikke mange som vil være interessert i Wii U for å spille PS360, spesielt siden store deler av målgruppen allerede har minst en av plattformene og kanskje begge. Og nei, Upaden er nok ikke salgsargument nok.

Lenke til kommentar

Det fantes (og forhåpentligvis finnes) en Wii U-versjon, utviklet av et lite team på fem uker, men Nintendo mente at den ikke skilte seg nok ut fra PS360-versjonene, og derfor valgte de å trekke alle Wii U-versjonene av multiplattformspill som det var meningen å vise på E3 i fjor sommer. Eneste unntaket er de eksklusive spillene som Killer Freaks, men dette er i seg selv et spill som først ble utviklet til 360, før Ubisoft valgte å flytte det over til Wii U, og de veldig tidlige bildende vi fikk av det spillet bærer nok preg av at det har vært under utvikling som et 360-spill lenge.

 

Ellers er jeg helt enig med Samaritan i at Upaden ikke vil være nok for å tiltrekke seg den jevne PS360-bruker, og jeg tror heller ikke en halv generasjons teknisk hopp vil være nok. Det viktige er at de får slike kunder som meg som likevel har de fleste konsoller, til å kjøpe de store tredjepartsspillene på Wii U slik at de får solgt flere spill og slik sikrer tredjepartsstøtten. For at dette skal være mulig, må de imidlertid ha denne støtten i utgangspunktet - og det er vel det vi forhåpentligvis får se (eller ikke) på E3 i sommer.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at dette er bilder fra Wii U-versjonen? Jeg ville nemlig tipper de er fra PS360-versjonen. Det betyr ikke nødvendigvis at Wii U-versjonen vil skille seg nevneverdig fra dette, men at de bildene som er blitt offentliggjort til nå er fra PS360. Ser ikke noen grunn til at det skulle være annerledes her.

Lenke til kommentar

Vel, det kan selvsagt hende de er for Wii U-versjonen, men siden det ikke står noe, så er det ingen grunn til å tro det, spesielt siden de trailerne som er sluppet spesifikt har presisert at de er for PS360-versjonen av spillet.

 

Poenget er uansett ikke hvilken versjon de bildene er fra, men at Vigil ikke reklamerer med at det er bilder fra Wii U-versjonen. Mest sannsynlig fordi Nintendo har avtalt med dem at de ikke skal gjøre det før en viss dato (mest sannsynlig E3).

Lenke til kommentar

Sjekk ut boksen til Theatrhythm Final Fantasy:

 

IZEoD.jpg

 

Det interessante med dette er selvsagt ikke illustrasjonene, som er ok, men øverst i høyre hjørne er det et lite merke hvor det står Nintendo Network under. Får vi endelig se et glimt av hva Nintendo har planlagt? Kanskje allerede på investormøtet neste uke? Uansett har ikke jeg hørt om "Nintendo Network" før, så at et spill støtter det bør i det minste bety at Nintendo forsøker seg på noe nytt med sine onlinetjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...