Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lager man seg en character? eller velger man bare sånn hipp som haps ? eller levler man å får bedre utstyr? eller hvordan fungerer det?

Stor sett når du hopper inn på en server får du presentert en liste med 4+ squads bestående av diverse roller som snikskytter/spotter, MG/støtte, rifle/sanitet etc avhengig av mission du spiller. Skal sies at fleste åpne servere ikke har restriksjoner på de diverse gruppene så du kan plukke nøyaktig hvilket våpen du måtte ønske, men også en del som delegerer roller hardcore(flyveledere, bataljon-kommandører o.l.) og låser deg til en våpengruppe avhengig av rollen du velger.

 

Du lager deg en character ved valg av ansikt og stemme, men der stopper det. Ikke noe XP eller sånt tull i dette spillet. Får dog en fancy rank basert på antall fiender du dreper som vedvarer ut sesjonen du spiller(med mindre mission endrer på dette, f.eks. Cty Life som er en RPG-mod ).

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Er en veldig skuffende release. Nesten ingen innhold, massevis av reskinna kjøretøy og våpen fra arma 2 samt alle faksjonene er helt like så og si. Er veldig mange som er missfornøyd med at bohemia kaller dette for et release.

 

De skulle ha ventet til kampanjedelen var klart. Dette er ikke noe annet enn en ny patch for min del.

Lenke til kommentar

 

Synes allikevel de burde ventet til kampanjedelen var klar.

Ja, kanskje på grunn av reviews og slik som vil vurdere spillet som det er nå.

I mellomtiden kan du spille brukerlagde campaigns om du vil.

 

For min del er det ett fett om de velger å release campaign litt seinere, slik at det blir et godt laget campaign og ikke noe rushed. Jeg setter mer pris på at ArmA 3 går nå mot en mer stabil tilværelse, enn å måtte vente lenger på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...