Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han dukker nok ikke opp før i neste sesong tipper jeg. Men at han dukker opp, det er jeg ganske sikker på. Men gleder meg til neste episode. Spesielt med tanke på de som ble sjokket over tapet av Ned, og som har sagt at hvis Drogo også dør, så slutter de å følge med på serien ;)

 

 

Højdare i siste episode:

 

-Renly Baratheon anser Joff som uekte, og blir den andre kongen av krigens fem konger.

-Robb Stark ankommer Riverrun (hvordan?) og blir utropt til den tredje kongen i krigen.

-Jon Snow forlater The Wall, men blir stoppet av sine nye brødre, og innser at "the war for the throne does not compare to the evil that winter is about to bring upon them from the north."

-Dany tar livet av det som er igjen av Drogo, akkompagnert av fanboi hylekoret :p

-Dany brenner heksa, Drogo, egga, og seg selv på bålet. Tror siste scenen før rulleteksten blir Dany som kommer ut av flammene, uten hår, naken og med tre drager rundt seg.

Lenke til kommentar

Det som var bra med bøkene, selv om Ned var min favoritt, og jeg visste ikke helt hvordan jeg ville like historien videre uten han, var jo at karakterer jeg tidligere mislikte ble mine nye favoritter når du kom inn under huden på de, og du ble kjent med svakhetene deres. Jaime Lannister først og fremst. Han er mer lik Tyrion enn en først får inntrykk av, han er bare litt treigere i å gjennomskue folk.

 

@Zealuu: Litt mange http'er i den linken din, ja :)

Lenke til kommentar
"I am pissed. Pissed beyong belief."

"He's (Sean Bean) on all your advertisements, all your press photos, he's on the god damn cover of the fucking book and he doesn't make it past season 1"

Man kan jo ikke la være å elske Assemble :love:

 

Hadde vært bra med Mark Strong som Stannis, men er litt usikker etter at han i den senere tid har fått roller i flere store filmer i o'store Hollywood, at han eventuelt vil takke nei til rollen som Stannis.

Lenke til kommentar

En av de er greit for meg, men håper mest på Mark Strong av de han er den som ser 'hardest' ut av de to. Sewell gjorde dog en meget sterk jobb i Pillars of the Earth som jo kan minne litt om GoT.

 

In other news så er D&D intervjuet av LA Times og kan melde om at både Robb og Jaime naturlig nok for utvidete roller i sesong 2 ift boka. Har ikke linken her, og WiC ser ut til å være nede nå, så dere får finne selv. GRRM avslørte på bokmessen av Brienne var casta, så sansynligvis skal de bare sluttføre kontraktforhandlingene så blir det offentliggjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...