Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, han har rett om Jaime. Men at de kan bruke han som gissel ift til Ned spørs vel :D

 

Dersom du liker å lese hva 'nykommerne' tenker framover så har Television without Pity forumet uendelig mengder spekulasjon av ganske hardcore TVseere som går grundig til verks. De slo fast at Ned kom til å dø etter ep 5 eller noe, og flere av vært inne på at det er Joffrey som sto bak drapsforsøket på Bran.

Check it out (Completly Unspoiled Speculation-tråden) -> http://forums.televisionwithoutpity.com/index.php?showforum=1193

Lenke til kommentar

Vel, han har rett om Jaime. Men at de kan bruke han som gissel ift til Ned spørs vel :D

 

Dersom du liker å lese hva 'nykommerne' tenker framover så har Television without Pity forumet uendelig mengder spekulasjon av ganske hardcore TVseere som går grundig til verks. De slo fast at Ned kom til å dø etter ep 5 eller noe, og flere av vært inne på at det er Joffrey som sto bak drapsforsøket på Bran.

Check it out (Completly Unspoiled Speculation-tråden) -> http://forums.televisionwithoutpity.com/index.php?showforum=1193

 

Uh, her var det masse gøy. :)

 

Ang. Sean Bean så kan jeg bare huske å ha sett to filmer hvor han dør (GoldenEye og LotR).

Lenke til kommentar

Hvordan ligger det an med folkene her inne ang. bøker? Lest alle, en av dem eller to av dem?

Selv er jeg halvveis inn i bok to, dro en all-nighter natt til mandag og leste en god del kapitler.

 

Er klar for a dance with dragons så snart den treffer hyllene! Men husker nesten ingenting om hva som kommer til å skje nå så gleder meg til at tvserien skal få overaske meg litt.

 

Er åpenbart ny i diskusjon her, men etter å ha lurket i et par uker fant jeg ut at det var på tide å registrere seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er klar for a dance with dragons så snart den treffer hyllene! Men husker nesten ingenting om hva som kommer til å skje nå så gleder meg til at tvserien skal få overaske meg litt.

 

Er åpenbart ny i diskusjon her, men etter å ha lurket i et par uker fant jeg ut at det var på tide å registrere seg.

 

Da er vi to, angående lurkingen. Lurket i noen uker før jeg registrerte meg her.

 

Satser på at jeg er klar til å lese ADWD når den treffer hyllene og.

Lenke til kommentar

Da tør jeg endelig å åpne denne tråden, leste akkurat ut bok 4 og det er basicly det eneste jeg har gjort siste uka, lese denne serien. Dag ut dag inn :D

 

Har ødelagt tv-serien og spenninga for hver uke med det, men absolutt verdt det. Største nedturen med forrige episode var den hårreisende dårlige klippinga og løsninga på Arya sitt første kill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...) Største nedturen med forrige episode var den hårreisende dårlige klippinga og løsninga på Arya sitt første kill.

Må si jeg reagerte på det jeg også. Skjønner ikke helt hvorfor den scenen var så dårlig klippet, når mange av de andre kampene var mer eller mindre perfekt. Ghost som bjeffer er forøvrig på andreplass :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...