Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så synd med Dany sin arc er at den begynner som en arc som vil ha dramatiske konsekvenser for Westeros, med en invasjon av drager, dothraki og disse supersoldatene, men så langt har det løpt ut i sanden hver gang og det ser ikke ut som Dany vil ha noen mulighet til å lande på Westeros i nærmeste fremtid. Jeg tror spesielt de som ser TV-serien uten å ha lest bøkene vil bli skuffet, for det er så utrolig mange forventninger til hva som skal skje når hun invaderer (som at hun skal ta knekken på Lannisterne). Jeg tror mange ville blitt oppgitt om de fikk vite at Dany skal surre rundt i østen i minst tre sesonger til.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært dumt, men realistisk er det nok ikke. :tease:

 

Oded Fehr eller Naveen Andrews er mer realistisk og passer bra etter min mening.

 

Mer realistisk ja, men jeg tror ingen av de ender opp med rollen (hvis den blir noe av i tv-serien). Andrews kan bli utilgjengelig for rollen nå i vår hvis piloten hans plukkes opp til serie.

Lenke til kommentar

Ansiksutrykket til Ramsay Snow når de hang Theon opp igjen... Sadistiske jævel, Iwan Rheon gjorde det utmerket

 

edit: Kan ikke annet enn å synes synd på de som bare ser serien når de ser Daenerys og Unsullied, spesielt i slutten på denne episoden

Endret av Jesse Pinkman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det at hun nå har fått en hær elitesoldater var måten de valgte å skrive henne ut av serien på, så ser nok ikke mer til hverken Daenerys eller The Unsullied

 

Dummeste jeg har hørt. Hun har på ingen måte blitt skrevet ut av serien.

 

Usikker på om det vil skje noe spesiellt akkurat i denne sesongen siden det er veldig mye annet som foregår også, i tillegg så er det ikke sikkert at producerne gjør det likt som bøkene.

Lenke til kommentar

Nei, det at hun nå har fått en hær elitesoldater var måten de valgte å skrive henne ut av serien på, så ser nok ikke mer til hverken Daenerys eller The Unsullied

jeg håper det var ironi

 

Dummeste jeg har hørt. Hun har på ingen måte blitt skrevet ut av serien.

 

Usikker på om det vil skje noe spesiellt akkurat i denne sesongen siden det er veldig mye annet som foregår også, i tillegg så er det ikke sikkert at producerne gjør det likt som bøkene.

 

de fikk mye bra kritikk for slutten av episoden så hvis dem gjør det andeledes så viser dem mer av the usiled

Lenke til kommentar

Unsullied spiller en videre rolle fremover ja. Ville nå vært spesielt om hun plutselig bestemte seg for å kaste sin hær på 8000 menn ++ av de mest kapable krigerne i "The Known World" på sjøen, eller hva? :)

 

Edit: Plutselig mange svar. Og Koots innlegg var jo uten tvil sarkastisk ment

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hvis folk selv ønsker å bli spoilet så la dem nå få lov til det da. :)

 

Det er som Rampage sier. Du får se mer til Unsullied, men akkurat hva, hvor mye og når kommer helt an på hva serieskaperne har valgt å gjøre fremover. Men navnet på episode 10 er offentliggjort og er et hint om at Dany vil være med i den episoden. (Og Unsullied vil være i følge med henne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...