Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De er vel kun utgitt i antologier, men etter neste historie kommer ut (også i en antologi), kommer det en egen bok med alle Dunk and Egg historiene. I beste tilfelle snakker vi 2014, så bruk google, og bryt loven litt. Og for å fjerne all tvil, nei det er ikke tegneserien, men den er selfølgelig basert på novellene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se de "nye" karakterene i sesong 3, riktignok skjønner jeg ikke hvorfor de måtte navnendre Vargo Hoat. "Locke" høres så dumt ut.

 

Navnet er jo litt av moroa med den karen - "Hoat the Goat", håper han lesper i det minste :)

 

Kan tenke meg at årsaken til at de har gitt ham et annet navn er at hele historien hans er blitt endret i forhold til bøkene. Så langt er det i alle fall lite som tyder på at han har noen tilknytning til det som skjer i Harrenhall, men det er vel ikke for sent å endre på det heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Titlene på episodene er ute, gleder meg til ep9 og ep3. Om jeg skal tippe refererer Walk of Punishment til Jaime og Rains of Castamere til RW. Definitivt høydepunktene denne sesongen om jeg skal velge noen forhåndsfavoritter. Masse spekulasjoner i kommentarfeltet, og spoilers. Er ikke lenge igjen nå!

 

http://winteriscoming.net/2013/02/season-three-episode-titles-revealed/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen småspoilere fra sesongpremieren:

 

 

 

NO HODOR. Ingen Varys. Ingen Brann eller Rickon, eller Reeds-barna. Ingen Jamie o.s.v.

 

Hivju/Tormund sin introduksjon på serien er ganske bra. Jeg tror folk kommer til å like introduksjonen hans godt utenfor Norge også. Det var en av de bedre introduksjonene av en karakter siden sesong 1.

 

Ghost og en skjeggete mann returnerer.

 

Herlige Anton Lesser fra The Hour dukker opp i en kort scene sammen med Oona Chaplin (ah, liten The Hour-reunion). Lesser spiller Qyburn, og dukker opp i Harrenhal når Robb besøker slottet som er helt øde.

 

 

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...