Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om de tar med RW i sesong 3 eller om de venter til 4 :) litt off topic: er the tales of dunk and egg tegneserie liksom? Var det jeg fant på amazon!

Skrevet

Så bra, da skal jeg vente til alle 10 kommer ut og se alle episodene i strekk :D men hvor er det best å få tak i dunk and egg? Finner bare tegneseriebøkene. Er det de?

Skrevet

De er vel kun utgitt i antologier, men etter neste historie kommer ut (også i en antologi), kommer det en egen bok med alle Dunk and Egg historiene. I beste tilfelle snakker vi 2014, så bruk google, og bryt loven litt. Og for å fjerne all tvil, nei det er ikke tegneserien, men den er selfølgelig basert på novellene.

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til å se de "nye" karakterene i sesong 3, riktignok skjønner jeg ikke hvorfor de måtte navnendre Vargo Hoat. "Locke" høres så dumt ut.

Navnet er jo litt av moroa med den karen - "Hoat the Goat", håper han lesper i det minste :)

Kan tenke meg at årsaken til at de har gitt ham et annet navn er at hele historien hans er blitt endret i forhold til bøkene. Så langt er det i alle fall lite som tyder på at han har noen tilknytning til det som skjer i Harrenhall, men det er vel ikke for sent å endre på det heller.

• 2 uker senere...
Skrevet

Robb dør. Håper VIRKELIG skriverne har gitt Roose Bolton masse screen time i de første 8 episodene, slik at seerne kan vite hvem som egentlig dreper ham.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen småspoilere fra sesongpremieren:

NO HODOR. Ingen Varys. Ingen Brann eller Rickon, eller Reeds-barna. Ingen Jamie o.s.v.

Hivju/Tormund sin introduksjon på serien er ganske bra. Jeg tror folk kommer til å like introduksjonen hans godt utenfor Norge også. Det var en av de bedre introduksjonene av en karakter siden sesong 1.

Ghost og en skjeggete mann returnerer.

Herlige Anton Lesser fra The Hour dukker opp i en kort scene sammen med Oona Chaplin (ah, liten The Hour-reunion). Lesser spiller Qyburn, og dukker opp i Harrenhal når Robb besøker slottet som er helt øde.

Endret av Maury
Skrevet

Forbanna idioter. At det skal være så vanskelig for folk å la vær.

Dette er trist.

Folk gjør det heller ikke bedre å sitere ting på nytt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...