Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått "sensasjonen", og har et kjapt spm: jeg vil gjerne synke facebook-kontaktene mine, men svært mange av disse dukker opp med +14 foran nummeret deres, er det noen mulighet for å endre på dette? :)

 

Det der virker rart.. +xx er jo koden til et land, sånn som +47 eller 0047 til Norge... men +14 er visst ikke noe land, så jeg vet ikke hva som har skjedd hos deg..

 

Får alle akkurat +14? Eller er det mye forskjellige (og du skrev bare +14 som random landekode? :p )

 

Men med mindre du ikke får noe problem med å ringe og sende sms og slikt til kontaktene dine som har fått dette foran nr sitt, er det jo ikke noe å bry seg om :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det flere som har problemer med HTC Watch?

Har ikke sett en eneste film enda... har satt opp konto og alt, og programmet ser ikke ut til å ha noe problemer... skjermbilde som vedlegg.

 

Jeg kan bla til venstre og høyre gjennom en del filmer, og jeg kan trykke på dem. Da får jeg se en trailer. Det går ikke an å trykke på watch-knappen nederst, og når jeg trykker på meny får jeg opp ett alternativ: se etter app.oppdatering. Gjør jeg det får jeg beskjed om at det ikke finnes noen oppdatering. Kan nevne at vi har en nett-tilkobling her hjemme som er under middels... har det noe å si? Av og til får jeg spilt av trailere, andre ganger ikke. Dette går vel på nett-styrken. Poenget er altså, hvordan får jeg spilt av filmene? Og skal det ikke være mer enn 8 filmer å velge mellom?

post-232708-0-75951600-1315770414_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det der virker rart.. +xx er jo koden til et land, sånn som +47 eller 0047 til Norge... men +14 er visst ikke noe land, så jeg vet ikke hva som har skjedd hos deg..

 

Får alle akkurat +14? Eller er det mye forskjellige (og du skrev bare +14 som random landekode? :p )

 

Men med mindre du ikke får noe problem med å ringe og sende sms og slikt til kontaktene dine som har fått dette foran nr sitt, er det jo ikke noe å bry seg om :)

 

Er bare på noen kontakter.

Og de få får +14, noe som igjen gjør det umulig å ringe og sende melding til disse..

For egentlig er det jo en fordel å ha kun en kontakt av hver, i stedet for 2, der en har riktig nummer :p

 

 

EDIT: Nevermind, fikk fiksa det nå :)

For de som er interessert, så måtte man legge til en kobling fra den vanlige kontakten man har på den aktuelle personen :)

Endret av Mr. Moody
Lenke til kommentar

IMEI nummeret er nummeret på telefonapparatet. Den unike ID'en på telefonen.

 

Siden de byttet hovedkortet har det hovedkortet en helt ny ID. Følgelig får også telefonen din en helt ny ID.

 

Hovedkortet ditt har sikkert vært i sånn stand at det er enklere å bytte hele delen enn å fikse den/evt vært ureparerbart. I praksis har du ny innside og gammel utside på telefonen, med skrammer og hakk som før.

 

 

 

 

(tror jeg)

Lenke til kommentar

IMEI nummeret er nummeret på telefonapparatet. Den unike ID'en på telefonen.

 

Siden de byttet hovedkortet har det hovedkortet en helt ny ID. Følgelig får også telefonen din en helt ny ID.

 

Hovedkortet ditt har sikkert vært i sånn stand at det er enklere å bytte hele delen enn å fikse den/evt vært ureparerbart. I praksis har du ny innside og gammel utside på telefonen, med skrammer og hakk som før.

 

 

 

 

(tror jeg)

 

Har ikke skrammer på mobilen min, men takk for svaret. Får vente i spenning til telefonen kommer i retur.

Endret av Mr Oizo
Lenke til kommentar

Spennende, håper dette er en trend HTC fortsetter med. Om ikke det er Beats de samarbeider med på alle telefoner så hvertfall at de satser på litt ekstra lydkvalitet.

 

 

HTC lurer dere, HTC Sensation XE er bare en Rehash av HTC Sensation, muligens med en bedre skjerm og Beats programvare + Beats headset.

 

Altså en Evo 3D uten 3D effekten, beats headsett og en heftigere pris.

 

Lydkvaliteten er bare forbedret gjennom beats hodepluggene, den integrerte lydenheten vil nok forbli den samme.

Endret av cocopara
Lenke til kommentar

Har et problem med min HTC sensation som kanskje noen kan hjelpe meg med. Har tidligere ikke hatt problemer med å koble med på hjemmenettverket mitt med telefonen, men de siste dagene har det ikke funket. På "trådløst nett" står det "skanner", men ingenting skjer. Kan koble meg til nettet på skolen, men altså ikke her hjemme. Noen som har peiling? På forhånd takk

Lenke til kommentar

Har et problem med min HTC sensation som kanskje noen kan hjelpe meg med. Har tidligere ikke hatt problemer med å koble med på hjemmenettverket mitt med telefonen, men de siste dagene har det ikke funket. På "trådløst nett" står det "skanner", men ingenting skjer. Kan koble meg til nettet på skolen, men altså ikke her hjemme. Noen som har peiling? På forhånd takk

Kommer nettverket opp i listen over nettverk i nærheten?

hvis det ikke gjør det så kan det være at routeren din sender nettverket på en kanal som ikke støttes av enheten din. da kan du prve å endre kanal.

har du prøvd å slå av og på telefonen?

Lenke til kommentar

Har et problem med min HTC sensation som kanskje noen kan hjelpe meg med. Har tidligere ikke hatt problemer med å koble med på hjemmenettverket mitt med telefonen, men de siste dagene har det ikke funket. På "trådløst nett" står det "skanner", men ingenting skjer. Kan koble meg til nettet på skolen, men altså ikke her hjemme. Noen som har peiling? På forhånd takk

Kommer nettverket opp i listen over nettverk i nærheten?

hvis det ikke gjør det så kan det være at routeren din sender nettverket på en kanal som ikke støttes av enheten din. da kan du prve å endre kanal.

har du prøvd å slå av og på telefonen?

 

 

 

Jo da, det kommer opp. Velger jeg koble til, skjer det ingenting. Pisses me off

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...