Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Hallo. Har kjøpt Htc sin billader til min Sensation. Det jeg synes er dumt er at det forhåndsinnstilte navigasjonsprogrammet starter automatisk når jeg docker. Jeg har kjøpt Copilot, og er godt fornøyd med den. Hvordan kan jeg få slått av at navigasjon starter automatisk? Noen?

 

Prøv dette: meny->innstillinger->applikasjoner->installerte applikasjoner->alle applikasjoner->Locations (evt også Locations launcher)->Trykk på "fjern standardvalg"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Mevon:

 

Den første filmen virker helt utmerket i 720P, prøvde ikke Hi-res og standard når 720P flyter fint. Testet med standard nettleser og Wifi.

 

The Daily Show ville ikke virke med standard nettleser (ble identifisert som mobil og sendt til mobilsiden), men prøvde med Dolphin HD og det virket fint bortsett fra at lyd og bilde var et halvsekund ute av sync.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt HTC Sensation i flere uker, men opplever nesten daglig at telefonen slår seg av, eller at han tvinger både nettleser og evt spill til avslutning uten at jeg har gjort noe.

 

Har ikke så mange apper installert, men dette er ganske irriterende.

 

Overvåker også tempraturen på batteriet, via Battery Indicator og har flere ganger hatt mellom 49-52 grader. Da står det OVERHEAT på appen på varslingsfeltet når jeg drar den ned.

 

Er dette normalt?

Lenke til kommentar

Høres ikke normalt ut i det hele tatt. Har den vært sånn hele tiden?

 

Så og si hele tiden. Første dagen slo den seg av rett etter at jeg hadde ladet den ferdig og opplever daglig at den slår seg av. Idag spilte jeg ca 15 minutter med Angry Birsd og da var temp 50,4 grader, den blir særlig varm nederste på mobilen på skjermen og på baksiden.

 

Har akkurat sendt mail til Kundeservice til HTC, så jeg får se hva som skjer.

 

Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Min første Sensation gikk opp til hele 62 grader før den restartet seg selv, første gangen jeg brukte den. Etter det var jeg plaget med høye tempraturer jevnlig. Tok kontakt med kundeservice til HTC og fikk beskjed om å sende den inn til forhandler som DOA.

 

Har ikke vært plaget av så høye tempraturer på min nåværende Sensation, men noe varm ble den av og til. Spesielt under spilling og surfing. Etter at jeg skiftet til Anker-batteri er tempraturen blitt enda bedre.

Lenke til kommentar

Av og til vil ikke Mobilt nettverk fungere, jeg prøver å slå det på i Hurtiginnstillinger men ingenting skjer, ikonet blinker raskt grått før det går tilbake igjen til vanlige farger uten at noe skjer. Når jeg slår tlf av og på igjen funker det som normalt, er sikkert en eller annen app men vet ikke hvilken :s noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar

Av og til vil ikke Mobilt nettverk fungere, jeg prøver å slå det på i Hurtiginnstillinger men ingenting skjer, ikonet blinker raskt grått før det går tilbake igjen til vanlige farger uten at noe skjer. Når jeg slår tlf av og på igjen funker det som normalt, er sikkert en eller annen app men vet ikke hvilken :s noen som har hatt lignende problem?

 

Har akkurat fått det samme problemet selv. Skjedde tidligere i dag. Kjørte en restart og da fungerte det igjen, men så datt det ut en liten stund senere. Nå får jeg det ikke opp og gå igjen. ekstremt irriterende ! Under hurtiginstillinger står mobil nettverk knappen bare som "Slår på..." og får ikke skrudd den av. Restart eller skru mobilen av og på fungerer ikke....anyone?

Lenke til kommentar

Ser at jeg fikk en ny oppdatering nå (07.09.2011).

Ser ut til at det er en applikasjon som man kan bruke til å tømme cache til diverse applikasjoner, samt flytte apper til minnekortet.

Regner med at det er den man finner i instillinger under lagring på sd kort og telefon, eller var det noe annet? Kan ikke huske om jeg der hadde valget "Frigjøre mere plass" tidligere.

Lenke til kommentar

Av og til vil ikke Mobilt nettverk fungere, jeg prøver å slå det på i Hurtiginnstillinger men ingenting skjer, ikonet blinker raskt grått før det går tilbake igjen til vanlige farger uten at noe skjer. Når jeg slår tlf av og på igjen funker det som normalt, er sikkert en eller annen app men vet ikke hvilken :s noen som har hatt lignende problem?

 

Har akkurat fått det samme problemet selv. Skjedde tidligere i dag. Kjørte en restart og da fungerte det igjen, men så datt det ut en liten stund senere. Nå får jeg det ikke opp og gå igjen. ekstremt irriterende ! Under hurtiginstillinger står mobil nettverk knappen bare som "Slår på..." og får ikke skrudd den av. Restart eller skru mobilen av og på fungerer ikke....anyone?

Det er ikke nettverksfeilen hos Netcom som rammer dag da?

Lenke til kommentar

Av og til vil ikke Mobilt nettverk fungere, jeg prøver å slå det på i Hurtiginnstillinger men ingenting skjer, ikonet blinker raskt grått før det går tilbake igjen til vanlige farger uten at noe skjer. Når jeg slår tlf av og på igjen funker det som normalt, er sikkert en eller annen app men vet ikke hvilken :s noen som har hatt lignende problem?

 

Har akkurat fått det samme problemet selv. Skjedde tidligere i dag. Kjørte en restart og da fungerte det igjen, men så datt det ut en liten stund senere. Nå får jeg det ikke opp og gå igjen. ekstremt irriterende ! Under hurtiginstillinger står mobil nettverk knappen bare som "Slår på..." og får ikke skrudd den av. Restart eller skru mobilen av og på fungerer ikke....anyone?

Det er ikke nettverksfeilen hos Netcom som rammer dag da?

 

Kan virke sånn heldigvis ! Har Chess...så da er det hvertfall ikke noe feil med tlf virker det som !

Lenke til kommentar

Høres ikke normalt ut i det hele tatt. Har den vært sånn hele tiden?

 

Så og si hele tiden. Første dagen slo den seg av rett etter at jeg hadde ladet den ferdig og opplever daglig at den slår seg av. Idag spilte jeg ca 15 minutter med Angry Birsd og da var temp 50,4 grader, den blir særlig varm nederste på mobilen på skjermen og på baksiden.

 

Har akkurat sendt mail til Kundeservice til HTC, så jeg får se hva som skjer.

 

Andre som har opplevd det samme?

 

Da var min sendt inn til Mcare (verksted) så får jeg se hva som skjer. Så nå er min gamle Desire tatt opp igjen :new_woot:

Lenke til kommentar

Ser at jeg fikk en ny oppdatering nå (07.09.2011).

Ser ut til at det er en applikasjon som man kan bruke til å tømme cache til diverse applikasjoner, samt flytte apper til minnekortet.

Regner med at det er den man finner i instillinger under lagring på sd kort og telefon, eller var det noe annet? Kan ikke huske om jeg der hadde valget "Frigjøre mere plass" tidligere.

 

Det var der fra starten av i utgangspunktet. Så forsvant det med siste systemoppgradering, og kom tilbake igjen nå med denne applikasjonsupdaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...