Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

Jeg spilte MW2 alt for mye, sykt spill !

Spilte og BO veldig mye, men ikke like mye. Ble lei raskere av det.

 

Og nå vet jeg ikke. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe meg Mw3 før etter jul. Men har litt lyst på det nå og.

 

Så, kan noen av de som fikk det lørdag oppsummere og si litt om banene osv på spillet ? :)

Lenke til kommentar

Vel, såvidt jeg vet, så har ikke CoD origin eller battlelog, to ting som ødela BF3 for min del. BF3 har sluttet å virke er noe som kommer oftere enn ikke.

Battlelog er en morsom vri. ikke perfekt, men det er jo nettopp kommet ut.

Det er noe som heter beta, og som var alt for kort. Det kan være litt problemer, men ikke at "Programmet har sluttet å virke" annenhver match, og at folk ikke vises online, chat deaktivert. Sorry EA, you failed. Hvorfor prøve å ta steam som har masse utviklere bak seg, og indie-utviklere.

jeg har nesten ikke merket noen problemer, og det er fortsatt under beta. jeg merker flere problemer med Steam som sletter spill eller nekter og starte spill osv, og Steam har vært siden 2002/2003?

Jeg har ikke hatt ETT problem siden Steam beta jeg, eneste problemene som kan nevnes er at "launch server is down", men det er ikke ofte, å ikke mer en timen MAKS. Der har jo EA briljert med at Origin ikke funker ved at man ikke kan logge inn, chat deaktivert, ingen venner vises i chat, ingen venner vises online. Og at spillet klikker da. Som en egen post. Og nevnte jeg at når jeg chatter i Origin med Shift-F1, så blir musa låst i venstre hjørne, og er jeg mellom maps, så funker ikke Esc, å da må jeg i Windows?

Samme med Battlelog, ingen venner vises online, kan ikke joine server, voice slås på automatisk.

 

Uansett hvor mange ganger Steam serverne har hatt tull, så har EA overgått med Origin og Battlelog allerede. Ja, Battlelog er et fint konsept, men det er ikke ferdig, det er heller ikke BF3.

Lenke til kommentar

 

Samtidig opplever eg litt det same som i Black Ops der ein plutselig dør av det som tilsynelatande berre er eit skot (utan at det er headshot), mens ein sjølv føler at det må eit fullt magasin til for å drepe nokon. Eit koseleg déjà vu med nettkoden frå Black Ops, der altså. IW og Sledgehammer Games har tydeligvis lånt meir enn Theater Mode frå Treyarch...

 

Dette er det eneste som MÅ fikses i spillet asap. Jeg kan leve med alt annet i spillet slik det er p.d.d.

Jeg hadde virkelig håpet IW fikset nettkoden fra starten av, men den gang ei. Om det er theater mode som skaper dette kan de rive dritten rett ut av spillet.

Spillet er dog ikke lansert enda, og om julenissen finnes ligger det klar en patch som retter dette imorgen når jeg logger på imorgen.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ok. Har ikke fått mw3 enda =( Er det sånn på SND at om du får bra gwk elns kan du gå i theatre mode og se det/lagre det???

Og er det gode trickshot/quickscope muligheter?

Theater Mode skal visstnok være bedre enn i Black Ops, så regner med du får maks ut av den og kan lagre hva enn du måtte ønske. :)

 

De jeg har snakked med som har prøvd spillet sier at det faktisk er lettere å quickscope i MW3 enn i MW2.

Lenke til kommentar

Eg synest MW2 var kanonmoro. Og synest også at MW3 er heilt supert. Har ikkje heilt fått kontroll over banane endo, men det kjem vel. Vonar nokon av dei gode gamle karta frå MW og MW2 kjem som DLC.

Kjenner jeg dem rett blir det vel isåfall Karachi, Underpass eller Skidrow (de tre kjipeste synes jeg, som også ofte blir vota bort). Egentlig kunne de bare lagt ved alle for min del, da det er såpass mange som er litt mer åpne enn det de i 3 visstnok er, og dessuten ville det vært lite jobb fra deres side. Så lenge alle de nye visstnok er trange, sier jeg ja takk til Wasteland med følge.

 

 

Samtidig opplever eg litt det same som i Black Ops der ein plutselig dør av det som tilsynelatande berre er eit skot (utan at det er headshot), mens ein sjølv føler at det må eit fullt magasin til for å drepe nokon. Eit koseleg déjà vu med nettkoden frå Black Ops, der altså. IW og Sledgehammer Games har tydeligvis lånt meir enn Theater Mode frå Treyarch...

Det er ikke bare det at du spiller mot russere eller noe? På PC-versjonen av MW2 opplever jeg alltid dette når det kommer til russere. Ping kan tilsynelatende være lik for meg og dem, men likevel er de helt off, og det virker som om jeg mottar signalet deres med alt fra 0,5 til flere(!) sekunder forsinkelse, mens de ifølge killcam opplever alt som normalt. Mtp. at det stort sett kun gjelder enkeltspillere fra enkelte land kan jeg ikke skjønne annet enn at det ikke er selve spillet som er problemet, ihvertfall ikke det jeg har opplevd. Med mindre begge deler kan være tilfelle, slik at man får dobbelt opp. Har ikke hatt problemer i BLOPS dog.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

 

Samtidig opplever eg litt det same som i Black Ops der ein plutselig dør av det som tilsynelatande berre er eit skot (utan at det er headshot), mens ein sjølv føler at det må eit fullt magasin til for å drepe nokon. Eit koseleg déjà vu med nettkoden frå Black Ops, der altså. IW og Sledgehammer Games har tydeligvis lånt meir enn Theater Mode frå Treyarch...

 

Dette er det eneste som MÅ fikses i spillet asap. Jeg kan leve med alt annet i spillet slik det er p.d.d.

Jeg hadde virkelig håpet IW fikset nettkoden fra starten av, men den gang ei. Om det er theater mode som skaper dette kan de rive dritten rett ut av spillet.

Spillet er dog ikke lansert enda, og om julenissen finnes ligger det klar en patch som retter dette imorgen når jeg logger på imorgen.

 

Faen, hvis dette spillet skal plages med samme dritten som BLOPS så skal noen få ei pakke med rykende fersk "mainnskit" i posten. Har grinda alle COD frem til floppen BLOPS som gjorde at jeg faktisk sluttet å spille helt. Tror jeg kan telle på to hender de gangene jeg faktisk har vært online siden februar/mars. Er MW3 plaget med samme dritten tror jeg faktisk det er på tide å legge COD bak seg, da får jeg begynne å spille noe annet.

Lenke til kommentar

Faen, hvis dette spillet skal plages med samme dritten som BLOPS så skal noen få ei pakke med rykende fersk "mainnskit" i posten. Har grinda alle COD frem til floppen BLOPS som gjorde at jeg faktisk sluttet å spille helt. Tror jeg kan telle på to hender de gangene jeg faktisk har vært online siden februar/mars. Er MW3 plaget med samme dritten tror jeg faktisk det er på tide å legge COD bak seg, da får jeg begynne å spille noe annet.

 

Indeed. Etter at IW leverte MW1 og 2 regnet jeg med at de hadde kontroll på netkoden, da den er bortimot så bra du kan få den (på konsoll iværtfall). Hadde jeg 3/4 bars der var det aldri noe problem. Denne gangen er det ikke fryd og gammen. Jeg prøvde å slå av theater mode, uten at det hjalp nevneverdig. Får bare krysse fingrene å håpe på at dette, imotsetning til hva TA sa om BO, kan patches.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ifølge klokka på steam er det 12t og 42min igjen før spillet låses opp så kl 0800 i morgen. skjønner nå hvorfor enkelte har klaget på kartene i mp. harbare testet 10min, men hvis alle er som hard hat blir det nono mp på meg.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de med retail-versjonen til PC får spilt rett etter midnatt?

I UK så får jeg det, regner med at det blir det samme for resten av EU.

 

Er det noen som har planer om å spille noen timer i natt btw?

Hadde vært morro med noen å spille med. [PC] : >

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...