Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BO solgte bra på grunn av høye forventninger som følge av en svært bra spill-serie. Jeg har hørt fem ganger så mange som kjøpte spillet sa det sugde enn de som sa det var bra.

MW3 vil nok selge godt, men folk kommer til å innse at det er svært lite variasjon og prøver derfor noe nytt.

Dessuten er COD-serien tilrettelagt for konsoller, noe som åpner for et enormt market.

Den generelle brukermassen som du maser om ser ut til å like gun on gun gameplayet på mindre baner som er det CoD er kjent for. Derfor selger spillet såpass bra som det gjør. Kjøretøy i Cod er på nivå med å innføre kjøretøy i CS. Det hører ikke hjemme.

 

Det finnes massevis av spill for gun on gun, men COD er overlegen. De lever på at de gjorde det enormt bra i noen få spill, og forbrukermassen kjøper naturligvis utifra tidligere erfaringer. Skal ikke mange skuffelsene til.

Lenke til kommentar

Spillet bygger på det eksakt samme som MW1 og MW2. De eneste forskjellene er vel litt bedre grafikk, andre våpen, hitbox, maps og noe nytt dill-dall her og der - og enda flere 13 år gamle fanboys.

 

Det spillet trenger er en mye bedre grafikkmotor, andre type maps, muligens noe kjøretøy og et system som virker mot camping. Og det burde bli vanskeligere å drepe folk.

Og nei, da blir det ikke som Battlefield. Ikke om de klarer å gjøre det på sin rare, spesielle måte.

 

Den eneste grunnen til å skaffe dette spillet er for Singelplayer-modusen. Ikke at gameplayet er så villt bra, men historien er konge hvis du har vært gjennom 1 og 2.

 

LOL! Kjøretøy!! Vanskeligere å drepe folk!

 

Hvilken planet er du på?

 

De har hatt noen mislykkede forsøk på kjøretøy tidligere og det er ikke det COD spillere vil ha.

 

Har du spilt BLOPS? Skal det bli vanskeligere å drepe folk enn i det pill råttne spillet der så kan man like gjerne stå å kaste bomullsdotter på hverandre.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hører mye negativt om MW3 her, men gleder meg fortsatt som en liten unge. Har nok med de høye forventingene, og at MW og MW2 var helt rå spill. Håper den lille variasjonen i maps folk snakker om endres når map packs kommer ut. Skal jo komme ut DLC's hver månede, iallefall ifølge det de sa på XP.

Lenke til kommentar

Hører mye negativt om MW3 her, men gleder meg fortsatt som en liten unge. Har nok med de høye forventingene, og at MW og MW2 var helt rå spill. Håper den lille variasjonen i maps folk snakker om endres når map packs kommer ut. Skal jo komme ut DLC's hver månede, iallefall ifølge det de sa på XP.

støtter du også overprisete map packs?

Lenke til kommentar

Lobby og dedikerte etter hva jeg har forstått. Om jeg ikke er helt ute har jeg også tolka det slik at man må spille i lobby for å ranke opp(?), hvilket vil si at det er likt MW2 hvis du ønsker å prestige og låse opp ting osv. Håper virkelig systemet velger hosts mer med omhu denne gangen, for i MW2 kan det være 3-4 hosts som leaver før det kommer én god. Da tenker jeg ikke på ping, som kommer an på lokasjon, men rett og slett skikkelig lag og sirup. I MW2 blir gjerne de med maskiner og linjer som ikke duger valgt til host hver gang de spiller, mens jeg som kun har fått en klage én gang (en eller annen kjørte torrent på en annen maskin i huset) aldri hoster.

Kort sagt lobby for leveling, dedikerte servere for smoothness.

Lenke til kommentar

Hører mye negativt om MW3 her, men gleder meg fortsatt som en liten unge. Har nok med de høye forventingene, og at MW og MW2 var helt rå spill. Håper den lille variasjonen i maps folk snakker om endres når map packs kommer ut. Skal jo komme ut DLC's hver månede, iallefall ifølge det de sa på XP.

Har spilt meg opp til level 38, og koser meg mye med spillet! Mye action, skjer alltid noe.

Men ingen bane som Shipment, Rust eller Nuketown :(

Lenke til kommentar

støtter du også overprisete map packs?

 

Synes ikke du kan klage. Hvis jeg ikke tar feil er det 16 nye maps som følger spillet ved release, dette er et solid antall. DLC er det ingen som tvinger deg til å kjøpe, det faktisk helt frivillig.

 

Hadde det vært 3 maps ved release og resten var DLC så skulle også jeg klagd, men sånn som det er nå synes jeg det ikke er noe å klage på.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Er det folk som allerede har begynt å spille på PC ?

Ikke multiplayer, har hørt at de må aktiveres gjennom steam, som ikke gjør det før tirsdag.

 

 

skikkelig usikker på om det blir hardened eller vanlig :hmm: Hvis jeg har tenkt å kjøpe alle DLCen så vil det lønne seg å kjøpe hardened?

Hvis du skal kjøpe alle DLCene vil det lønne seg med hardened

Lenke til kommentar

støtter du også overprisete map packs?

 

Synes ikke du kan klage. Hvis jeg ikke tar feil er det 16 nye maps som følger spillet ved release, dette er et solid antall. DLC er det ingen som tvinger deg til å kjøpe, det faktisk helt frivillig.

 

Hadde det vært 3 maps ved release og resten var DLC så skulle også jeg klagd, men sånn som det er nå synes jeg det ikke er noe å klage på.

som er små og ryktene går om at de er kjedelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...