Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykk fra multiplayer (PS3). Har spilt meg opp til level 30 nå:

 

1. Spillet virker relativt balansert, og eksplosiver er tonet ned en god del. Det liker jeg. Det virker som om gun on gun virkelig er fokuset så langt.

 

2. Kniven er fortsatt for kraftig for min smak. Panic knifing er i høyeste grad fortstt med.

 

3. Jeg tilhører de som ikke liker quickscoping noe særlig, og jeg syns det virker litt for lett i dette spillet. Jeg gjorde det bedre i cqb med AS-50 enn med spas-12....

 

4. De som sier at kartene virker veldig kompakte og close quarters orienterte har rett.

 

5. Noen ganger har jeg følelsen av at Call of Duty egentlig kunne hett "Hvem har best ping?".

 

6. Ellers: jeg liker det! Gleder meg til å få unlocka litt mer.

Lenke til kommentar

Move along, nothing to see here!

 

Altså spillet ser jo underholdende ut, spilte jo MW og MW2 utrolig mye, men har gått videre til BF3 nå. Ut i fra det jeg ser på videoen så kunne dette like greit vært en expansion til MW2, ser jo så godt som identisk ut og gameplayet er likt. Som noen over her sier at de har lvla til 30 er jo en av de enorme forskjellene til BF3. Har spilt BF3 i 17 timer og er i level 15 eller noe. Så er det jo dette med kniving og quickscoping som rett og slett bare er patetisk...

 

Men for de som liker intensitet så er jo dette midt i blinken, hadde nok kost meg jeg også ja.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Om det hadde vært ingame lag, så må dere tenke. Spillet er ikke kommet ut enda (8min <3), det er ikke kommet mange nok på serverrne for å få en decent host. Forhåpentligvis når alle har fått tak i dette, vil lag problem forsvinne helt.

Lenke til kommentar

@Wigir

 

Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone.

 

 

Og nei Berzerk, dette har ikke noe med antall spilllere å gjøre. Jeg har vært i lobbys full av 4 bars med norsk host på 100mbit opp og ned og enda fått bulletlag dritten.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

@Wigir

 

Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone.

 

 

Og nei Berzerk, dette har ikke noe med antall spilllere å gjøre. Jeg har vært i lobbys full av 4 bars med norsk host på 100mbit opp og ned og enda fått bulletlag dritten.

Isåfall håper jeg inderlig det er noe i veien med din connection, ellers blir jeg forbanna pga theater mode. Det må være det igjen, IW hadde konge nettkode før, de kan ikke fucke de opp med en gang Theater mode er inni bildet.

Lenke til kommentar

Er nok dessverre ikke det. Alle jeg har spilt sammen med opplever samme greiene og det er flere poster på nettet allerede. Håper virkelig IW finner ut av det, for som du sier har de alltid vært helt sjef på nettkode.

Prøvde også å slå av theatermode uten at det hjalp.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...