Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som det er like bra sniper map som det var på mw2, veldig mye close quarters!

Det jeg frykta...Blir vel bare ump eller mp5 på meg da. Alt av assault rifles, LMG-s og snipers er piss på små baner. Synes jo MW2 hadde god miks av close combat og mer åpne baner, tragisk om de lager alle brettene for kun SMGs.

Lenke til kommentar
tragisk om de lager alle brettene for kun SMGs.

 

Hvis det mangler typiske sniper brett ved release så er jeg rimelig sikker på at det kommer i første map pack. Pleier å være slik, at det er ett eller to spesialiserte brett i ny DLC.

 

Men tviler derimot på om de tør å release fullstendig uten sniper brett da det er et jævla ramaskrik hver gang det er noe galt med sniping.

Lenke til kommentar

Vel da var de første 3 timene online unnagjort på XBL

Største skuffelsen: Nettkoden. Her håper jeg de jobber med noe. Selv på norsk host føltes det enkelte ganger som BF3 betaen, der du dør av 1 fattig skudd (ikke HS). Dette er noe IW skal kunne, så håper de får patchet det ASAP.

Snipingen føles anderledes enn MW2. Klarer ikke å sette fingeren på det, men det føles vanskeligere, men fremdeles mye bedre enn katastrofen BO introduserte. Mulig de har endret noe med bevegelse av siktet med du scoper inn. Det må iværtfall tilvennes før den sitter som den skal.

Ellers føles spillet veldig som et CoD spill. Responsiv kontrol og fastpaced i herlige 60FPS.

Banene er som flere sier veldig trange, men mange "bakdører". Mulig dette bedrer seg når man kjenner banen, men nå føles det som man blir rævkjørt hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er ingen baner som Wasteland, Derail, Afghan, Estate, Highrise, Quarry, Terminal eller Scrapyard? Følte alle disse banene var egna for alle våpentyper til en viss grad, og at alle hadde solid særpreg. Egentlig bare Favela som var virkelig bra av de trange i toeren IMO. Synd om de har valgt å fokusere på de banetypene de gjør dårligst, og som gir minst variasjon for spillerne. Da får de heller bare legge ved MW2-kartene som gratis nedlasting, jeg er fortsatt ikke lei banene.

Lenke til kommentar

Så det er ingen baner som Wasteland, Derail, Afghan, Estate, Highrise, Quarry, Terminal eller Scrapyard? Følte alle disse banene var egna for alle våpentyper til en viss grad, og at alle hadde solid særpreg. Egentlig bare Favela som var virkelig bra av de trange i toeren IMO.

 

Estate,Afgan og Quarry var vel de mapsa jeg likte best i MW2......og Favela.

Ingen av de nye mapsa som er i nærheten.

Mission er det kartet jeg liker best i MW3 men heller ikke den er noe klassiker i COD sammenheng for meg

Lenke til kommentar

Får håpe det kommer noen "oldschool"-maps. Like godt Afghan, det bassenget/hotellet, Wasteland, Estate og Quarry. Og Overgrown og Crash seff! Me want.

 

Men om quickscope er mulig i 3ern (noen som har prøvd? selvom jeg forbinder quickscope med Intervention av en eller anna grunn), så er jo sniper fortsatt brukande for de raske ;)

Lenke til kommentar

Kort campaign (4t 27min på "regular") og ingen minneverdige ting, som oppdraget med ac-130 eller snitskytter brettet i tjernobyl. VELDIG masete & fult kjør hele tiden, ikke noe døtid. Absolutt ingen dårlig ting, men hadde håpet på litt mer variasjon i oppdragene. Selv om det var kort, så var det sweet, og er fornøyd. Beste rådet jeg kan gi er å spille på vansklighetsgraden over "regular" ("hardened" ??) så det varer litt lengre.

 

Har spilt til rank 30 i multiplayer og observasjonene mine er: rotete/trange kart og sammenlignet med black ops (er så lenge siden MW2 at jeg husker ikke hvordan det var der) så virker det som du generelt må skyte folk flere ganger før de dør. Som ALLTID er det noen dårlig kart, og noen bra.. Og ingen store "åpene" kart. Alle er litt trange, så burst våpen - som m16 og sniper - har jeg lagt helt i fra meg.

 

Har bare spilt litt specOps, så kan ikke si så mye om det. Bortsett fra at det virker som det er mer av det enn tidligere, og det er bra.

Lenke til kommentar

Har spilt i noen timer nå og komt meg til level 35. Liker det meste ved spillet, men det er noen småting jeg irriterer meg litt på, f.eks. det at scoreboard ikke viser antall plants/defuses i Demolition og captures/defends i Domination. Dette burde være en selvfølge etter at det var med i Black Ops spør du meg.

Lenke til kommentar

Synest jeg får folk i ræva hele tiden, veldig trange og småekle baner egentlig. Meeeh

Greit da? blir kanskje mye mindre tubing på denne måten...og de som evt. vil gå rundt med barrett osv, må skille mer =) sett en del sniper montage med barret. spesielt oV-Panda montage der han vinner FFA, med barrett inne i et ganske trangt map. Gleder meg.

Lenke til kommentar

ser ut som om det ikke blir noe kjøp, selv om jeg ikke har noe annet å spille for tiden... hvis det bare er mw2 med dårligere maps...

Dedicated servers, weapon levels, mindre cheat, flere våpen, bedre killstreaksystem, bedre perks/system.

 

Som Bowling sa, MW1 i gameplay, MW2 i smoothness pluss noen nye ting.

Lenke til kommentar

Hjelper jo så lite med alt det der om alle banene er små, trange og uten variasjon...Mange av de små banene blir alltid vota bort i MW2, med unntak av Favela. Flere våpen er dessuten uinteressant hvis alle banene er små. De har jo fjerna Intervension og AUG også, de to beste langdistansevåpnene, så regner ikke med at de vil slippe store baner seinere heller. MW3 med MW2 maps takk, evt. mulighet for at spillerne kan lage slike fine baner selv. Litt kjipt om det ene spillet har bra baner, mens det andre er bra på alt annet. En kombinasjon, takk! :yes:

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hjelper jo så lite med alt det der om alle banene er små, trange og uten variasjon...Mange av de små banene blir alltid vota bort i MW2, med unntak av Favela. Flere våpen er dessuten uinteressant hvis alle banene er små. De har jo fjerna Intervension og AUG også, de to beste langdistansevåpnene, så regner ikke med at de vil slippe store baner seinere heller. MW3 med MW2 maps takk, evt. mulighet for at spillerne kan lage slike fine baner selv. Litt kjipt om det ene spillet har bra baner, mens det andre er bra på alt annet. En kombinasjon, takk! :yes:

Du kan jo faktisk se hvilke andre våpen som er med først? Dragunov, Barret og 4 andre sniperrifler.

Lenke til kommentar

Hjelper jo så lite med alt det der om alle banene er små, trange og uten variasjon...Mange av de små banene blir alltid vota bort i MW2, med unntak av Favela. Flere våpen er dessuten uinteressant hvis alle banene er små. De har jo fjerna Intervension og AUG også, de to beste langdistansevåpnene, så regner ikke med at de vil slippe store baner seinere heller. MW3 med MW2 maps takk, evt. mulighet for at spillerne kan lage slike fine baner selv. Litt kjipt om det ene spillet har bra baner, mens det andre er bra på alt annet. En kombinasjon, takk! :yes:

 

lol'd

 

her har vi peiling ser jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...