Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Si meg, hva hjelper det om dere får det på lørdag når spillet ikke slippes offisielt før tirsdag? Tror dere ikke de har sperra spillet på Steam?

 

 

kjøpte black ops på steam i fjor... følte det funka dritt.. klarte ikke komme inn før 09.00 på morran, når jeg egentlig kunne spilt 00.01 som andre folk hadde kjøpt i butikk.. fordelen med å ha spillet i hånden er vel egentlig at du kan spille så fort serverne åpnet en eller annen gang på mandagen... klokka 22.00 eller noe.. litt forskjell med tanke tidssonene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er meir "vertikalitet" (er det eit ord)? på mappene

 

Er du sikker? Mener jeg så en video hvor akkurat dette ble nevnt, men jeg tolket det som at noe vertikalitet var fjernet for å få mer "strømlinjeformede" kart.

 

Når det er sagt så kan det godt hende jeg hørte fullstendig feil, og at det faktisk er motsatt slik som du sier.

Godt mogleg eg og høyrde feil! Ikkje sitèr meg :p

 

Sant det :) men hva skjer i mw3? er ghost tilbake da?

Ghost er nok død, då historia til MW3 hald fram akkurat der MW2 slapp.

 

Synd :(

 

Fikk nettopp mail fra Elkjøp om at spillet mitt har blitt sendt!

Denne fekk igår, ifrå Elkjip og Lefdal. Eg har Safe'an for å sei det mildt.

Lenke til kommentar

Sier jo du må se trailerne. Første trailer får du se siluett av en soldat mens de snakker om at en person er ansvarlig for hele dritten.

Kan være at han prater om den russeren, men siden siluetten er av en soldat i armygear velger jeg å tro det er noen andre.

Trailer 2 ser du en person i VELDIG likt utstyr som det vi så på Ghost (vanskelig å se masken fra den vinkelen, men du ser at den er svart bak, med noe hvit foran.) stå å prate med russeren i scenen der vi ser gjennom kikkertsikte. Jeg tror iværtfall drapet var iscenesatt og Ghost ikke er død i det hele tatt. That's the twist.

 

Anyway, for oss som får spillet tidlig:

 

Director of Policy and Enforcement for Xbox Live Stephen Tolouse took to Twitter to say: "For those asking about MW3 pre-release play: If your copy is legit and obtained legitly [sic], have fun. It's a great game."

 

But he later backtracked, Tweeting: "clarification: dblchk'd with Activision. Mw3 pre-release play not authorised. So pls be patient. Playing early may impact your account!"

 

Dette må da være en tom trussel? Har vi kjøpt spillet legitimt har vi da overhodet ikke gjort noe galt?

Lenke til kommentar

Sier jo du må se trailerne. Første trailer får du se siluett av en soldat mens de snakker om at en person er ansvarlig for hele dritten.

Kan være at han prater om den russeren, men siden siluetten er av en soldat i armygear velger jeg å tro det er noen andre.

Trailer 2 ser du en person i VELDIG likt utstyr som det vi så på Ghost (vanskelig å se masken fra den vinkelen, men du ser at den er svart bak, med noe hvit foran.) stå å prate med russeren i scenen der vi ser gjennom kikkertsikte. Jeg tror iværtfall drapet var iscenesatt og Ghost ikke er død i det hele tatt. That's the twist.

 

Anyway, for oss som får spillet tidlig:

 

Director of Policy and Enforcement for Xbox Live Stephen Tolouse took to Twitter to say: "For those asking about MW3 pre-release play: If your copy is legit and obtained legitly [sic], have fun. It's a great game."

 

But he later backtracked, Tweeting: "clarification: dblchk'd with Activision. Mw3 pre-release play not authorised. So pls be patient. Playing early may impact your account!"

 

Dette må da være en tom trussel? Har vi kjøpt spillet legitimt har vi da overhodet ikke gjort noe galt?

Får eg spelet på laurdag, spelar eg laurdag.

 

Men kan du linke til trailerane du snakkar om, eg vil gjerne vete. Ghost blei vel stort sett skoten i brystet - som er mogleg å overleve... Men, han blei jo også satt fyr på.

Lenke til kommentar

Skuffet :( Greit det er 80 levels, og det går sikkert fortere hvert level, men MK14 på level 60? Alt for sent. Den BURDE være meget bra for at den skal kunne forsvares.

 

Rett og slett OP til en automatrifle, men balansert til en semi, som FAL, men litt kraftigere/bedre accuracy mtp. hvor sent den kommer.

Lenke til kommentar

Skuffet :( Greit det er 80 levels, og det går sikkert fortere hvert level, men MK14 på level 60? Alt for sent. Den BURDE være meget bra for at den skal kunne forsvares.

 

Rett og slett OP til en automatrifle, men balansert til en semi, som FAL, men litt kraftigere/bedre accuracy mtp. hvor sent den kommer.

 

M14 er vel semiauto? Kom på lvl 56 (av 70) (da i varianten M21) i MW2 og på 46 (av 50) i COD4. Høy skuddtakt, standard m/scope, ser virkelig ikke problemet. Alltid kommet så sent tidligere som vist.

Lenke til kommentar

Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder?

Killstreaks er der endo, men etter kva eg forstår er ikkje det like stort fokus på det. Det virkar meir balansert.

Dei fokuserar meir på "gun on gun" gameplay, seier dei.

 

Dei kallar det vel pointstreaks no, ògså.

 

Server på PC er dedikert, men du kan ikkje hoste eigen ranked dedikert server. På konsoll er det framleis p2p - som for meg på 120 Mbits Lyse fiber fungerar bra :p

 

16 nye maps ved lansering.

 

Det er meir "vertikalitet" (er det eit ord)? på mappene. Det vil seie det er litt tunnellar under visse områder, så du kan f.eks gå under fienden, og prøve deg på ein flanking "manouver". Dei har prøvd å balansere mappene ein god del meir enn i mw2.

 

Det ser for meg ut som om det er meir unlocks. Ikkje sitèr meg på det dog.

 

Ny modus, som forhåpentlegvis forhindrar camping er "Kill confirmed". Du skyt ein fiende, og han slepp då sine dogtags. Dersom ikkje du eller ein lagkamerat plukkar opp desse dog-taggane får ikkje laget ditt poeng som er naudsynte for å vinne. Dersom ein lagkamerat av han som blei skoten plukkar og dog-taggen, blir det "kill denied". Eg er spent på denne.

 

Spec Ops er pussa opp vesentleg, og ser utruleg morosamt ut.

Takker :D Så du må fremdeles trykke "play" og den finner automatisk spillere? Likte ikke det i det hele tatt. Ser ut som jeg nok blir å kjøpe dette :D Og takk til Ajesto også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...