Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra spaceworld idag.

 

Hei alle MW3 fans
Takk for deres forhåndsbestilling, henvendelser og godt å se deres engasjement.

Nå vil vi bare først si det slik at sperrefrister er til for å holdes og det skal ikke være slik at folk som handler på nett skal forvente å ha dette før alle andre. Det regner jeg med at dere forstår.
Når det er sagt så er det mange som forventer, og det gjør vi også, at enkelte spill skal/bør kunne leveres dagen i forveien slik at man har mulighet til å spille fra midnatt når det er enkelte spill som har servere som åpner for multiplayer o.l ved midnatt. Våre Download kunder (PC versjonen) vil få tilgang fra midnatt.
Activision / Blizzard er veldig strenge med sperrefrister og vil bøtelegge butikkjeder som bryter disse.
Problemet vårt med tirsdagslanseringene til Activision / Blizzard er å få dette til absolutt alle til riktig tid. Vi kan ikke sende ut dette til alle på fredag, da veldig mange ville hatt dette allerede på lørdag.
Derfor vil vi sende ut spillet til våre tre nordligste yrker på fredag, mens resten blir pakket og er klar for utsendelse på mandag. Vi har kontaktet Posten opptil flere ganger og de mener at vi da skal få levert dette til releasedag.
Vi ser at også Komplett følger denne rutinen og sender heller ikke før mandag.

Mvh
Joakim Solem
Butikksjef – Spaceworld.no

Lenke til kommentar

Stemmer det at det ikke er AUG i MW3? Kjempeskuff, da det er favorittvåpenet mitt i særklasse i MW2 (og alle andre spill det har vært med i). AUG er den største grunnen til at jeg fortsatt spiller MW2. Synes også de kunne gitt beng i å ha med G18 (akimbo) igjen, makan til overpowered weapon skal man leite lenge etter. Får håpe de har nerfa våpenet kraftig, akimbo hadde jo nesten ikke rekyl i MW2. Har selv skutt med G17, og mtp. at ett enkelt skudd gir kraftig rekyll og er beregna for to hender, skulle akimbo G18 være nærmest umulig å kontrollere. Spill, javel, men likevel.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffet :( Greit det er 80 levels, og det går sikkert fortere hvert level, men MK14 på level 60? Alt for sent. Den BURDE være meget bra for at den skal kunne forsvares.

 

Rett og slett OP til en automatrifle, men balansert til en semi, som FAL, men litt kraftigere/bedre accuracy mtp. hvor sent den kommer.

 

 

 

Du får bruke prestige token som du får i lvl 80 å kjøpe opp dette våpenet så du får det i level 1 da vettu =)

Lenke til kommentar

Tror bf3 dør fort ut på konsoller når cod kommer igjen :ph34r:

Blir nokk massive innbytte av bf3 mot mw3 :thumbup:

 

Du tror det ja? MW3-tråden har til nå 14 sider og det er 7 dager til release. BF3-tråden hadde 670 sider da det var 7 dager til release :p

 

Tror det sier sitt om hvilket spill som er og vil være mest populært i år. MW3 blir for meg kun singleplayer for å følge historien videre. Jeg gidder ikke en gang å fortelle hvor teit MP ser ut.

 

Samco var tydeligvis ikke så veldig far off, forutenom at CoD vinner uten at MW3 er lansert.

 

1 Call of Duty: Black Ops

2 Modern Warfare 2

3 Battlefield 3

4 Gears of War 3

 

 

Hentet fra topp 20 spilt på XBL forrige uke.

Lenke til kommentar

Skuffet :( Greit det er 80 levels, og det går sikkert fortere hvert level, men MK14 på level 60? Alt for sent. Den BURDE være meget bra for at den skal kunne forsvares.

 

Rett og slett OP til en automatrifle, men balansert til en semi, som FAL, men litt kraftigere/bedre accuracy mtp. hvor sent den kommer.

 

M14 er vel semiauto? Kom på lvl 56 (av 70) (da i varianten M21) i MW2 og på 46 (av 50) i COD4. Høy skuddtakt, standard m/scope, ser virkelig ikke problemet. Alltid kommet så sent tidligere som vist.

M14 kommer som assault rifle her. Det er det jeg mener.

Lenke til kommentar

 

Lurer også på hva som skjer/skjedd med Ghost :D Litt tøft hvis han er tilbake, digget karakteren hans.

Lenke til kommentar

Stemmer det at man kan bli bannet for å spille det for tidlig?

Neppe. Det er i såfall de som sender ut spillet for tidlig som får straffen.

 

XBL har twitret at det kan få konsekvenser for kontoen din, men det er jo grunnløse trusler. Er velbare activision som krever at han skriver det fordi de er gretne over at spillet er ute blant folket alt.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...