Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt igjennom første disk nå. Jeg må si at dette er et veldig bra spill! Har savnet et slikt type detektiv-spill siden Police Quest. Anbefales! Veldig bra historie og spillet er fantastisk avhengighetsskapende. Man må liksom bare komme til bunns i sakene. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt igjennom første disk nå. Jeg må si at dette er et veldig bra spill! Har savnet et slikt type detektiv-spill siden Police Quest. Anbefales! Veldig bra historie og spillet er fantastisk avhengighetsskapende. Man må liksom bare komme til bunns i sakene. :D

Første disk? spiller du på en amiga 600 eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i den. Tror jeg forventet noe annet siden dette er et Rockstar spill. Men når jeg tok det til meg åssen spill dette er. Så bare koste jeg meg. Digger og se på hvem som lyver eller ikke. Blir nesten en liten konkuranse med meg selv.

 

Liker og at du kan sjekke hva andre folk har valgt og få hjelp derifra. Kul ny greie :)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt igjennom første disk nå. Jeg må si at dette er et veldig bra spill! Har savnet et slikt type detektiv-spill siden Police Quest. Anbefales! Veldig bra historie og spillet er fantastisk avhengighetsskapende. Man må liksom bare komme til bunns i sakene. :D

Første disk? spiller du på en amiga 600 eller?

 

Hehe, spiller nok på 360 gitt. 3-disk utgivelse!

Lenke til kommentar

Endelig enda et spill som ikke involvere å skyte folk hver 5 sekund og heller blåse av kroppsrester av en person 24/7, takk og lov!!

Gleder meg så innmari når jeg får mitt eksemplar, og valgte det til PS3 pga 1 disk og litt bedre grafikk :)

 

:thumbup: Akkurat dette tenker jeg også. Dette er i mine øyne det mest interessante spillet fra Rockstar noensinne, så skal definitivt skaffes!

Lenke til kommentar

Liker spillet veldig godt, noe også min samboer gjør, men det er et evindig kluss med disse savefilene..

 

 

Jeg startet spillet først og spilte en liten stund. Så startet hun en ny, og det er nå klin umulig å switche mellom savene ("historiene") våre!

 

Man må isåfall velge case, men da fortsetter ikke historien etter saken er fullført!

 

 

 

What to do? Noen som vet hvordan to stykker kan spille dette, uten å måtte vente til den ene er ferdig med det, før den andre kan begynne?

Lenke til kommentar

Liker spillet veldig godt, noe også min samboer gjør, men det er et evindig kluss med disse savefilene..

 

 

Jeg startet spillet først og spilte en liten stund. Så startet hun en ny, og det er nå klin umulig å switche mellom savene ("historiene") våre!

 

Man må isåfall velge case, men da fortsetter ikke historien etter saken er fullført!

 

 

 

What to do? Noen som vet hvordan to stykker kan spille dette, uten å måtte vente til den ene er ferdig med det, før den andre kan begynne?

Funker ikke hvis du har 2 forskjellige live/psn brukere ?

Lenke til kommentar

Liker spillet veldig godt, noe også min samboer gjør, men det er et evindig kluss med disse savefilene..

 

 

Jeg startet spillet først og spilte en liten stund. Så startet hun en ny, og det er nå klin umulig å switche mellom savene ("historiene") våre!

 

Man må isåfall velge case, men da fortsetter ikke historien etter saken er fullført!

 

 

 

What to do? Noen som vet hvordan to stykker kan spille dette, uten å måtte vente til den ene er ferdig med det, før den andre kan begynne?

Funker ikke hvis du har 2 forskjellige live/psn brukere ?

 

Har bare en psn bruker, men to brukere på selve systemet! Vi bruker riktig nok bare den ene- det har vi alltid gjort. Har kun opplevd vanskeligheter med "Havy Rain" før, ellers har det alltid vært mulig å starte hver vår savefil (eller flere)- sånn som med nyeste Assassin's Creed, f.eks!

 

 

Forsøkte å kopiere savefilene fra hovedbrukeren over til hennes, men da fikk jeg feilmelding. Gjorde sikkert noe feil, men skal det måtte være så vanskelig, da?! Aldri vært det før..

 

 

Spiller akkurat igjennom samme case for tredje gang nå, så får vi se om historien fortsetter da jeg valge case under "resume".

Lenke til kommentar

Da er det bestilt. Henter det i morgen :)

 

Gleder meg fælt! Eneste kjipe er at jeg jobber fredag kveld og lørdag på dagtid. Kommer til å være så rastløs på å spille hele fredagen.

 

Uansett - er det mulig å holde spoilere ute? Evt legge i spoilertag. Er så kjipt å spoile spillet når du er halvveis inni.

 

Hadde en idiot av en kamerat som spoilet slutten av Red Dead Redemption for meg, og det ødela så syykt.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar fra Elkjop.no idag :)

 

Men nå er det jo kommet frem at PS3 og X360 maskiner overoppheter når en spiller L.A Noire. Så nå vet jeg pokker ikke om jeg tar sjansen på å spille det før en patch kommer....

Da er det håp for meg og når eg kommer heim. Tar sjangsen på å spille, min 360 har overlevd alt, på tide at den dør snart uansett. Har lyst på ny.

Lenke til kommentar

Det som er litt ukult er at spillet faktisk ikke kostet 398,- hos Gamezone, de viser jo prisene uten moms.

 

Jeg må betale 558,- for stasen (48,24 frakt og faktura, og 111,66 i moms)

Blir å handle andre steder heretter. Platekompaniet har det jo for 399, og da er det med moms. Utrolig at jeg ikke har lagt merke til det før, men gikk gjennom gamle bestillinger hos Gamezone og det samme finner jeg, prisen er eks. moms og dukker ikke opp før på fakturaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...