Gå til innhold

Mistet mobil i fylla - anmelde forholdet?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Forrige torsdag hadde drakk jeg et par glass for mye da jeg var byen, og våknet opp uten min kjære mobil. Det er et tidsrom på et par timer hvor jeg ikke husker noe, og det var etter all sansynlighet i dette tidsommet at jeg mistet mobilen. Jeg prøvde å ringe mobilen kort tid etter at jeg våknet, men den var av. Om det har noe å si, så var batteriet fullt oppladet før jeg gikk ut. Mitt spørsmål; kan jeg anmelde forholdet til politiet? Har sett på utfyllingsskjemaetMin lenke, men er redd for at jeg ikke har grunnlag til å kalle forholdet for tyveri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du IMEI-nummer kan du klare å gjøre telefonen ubrukelig. Utover det tror jeg du kan glemme å få telefonen tilbake.

 

Om du har en telefon med GPS osv. kan det hende at du kanskje registrerte den i en slik "anti-tyveri" tjeneste. Undersøk dette om du ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det kriminelt å miste sin egen mobil?

 

isåfall er du i deep shit. gå rett til politiet og be om å bli slengt på glattcelle forbanna kriminelle svin.

 

du kan jo umulig vite om den er stjålet, eller om batteriet spratt ut da du mistet den, og derfor får du ikke tak i den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...