Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fortjener ikke en drit. Straffe til Owen, men det gir jeg faen i. Arsenal vinner fortjent, trøkker til i dueller og vil ha sin bortkasta seier.

 

Jeg er så pisslei av spillet vi bedriver for tiden. Slå langt i bakrom på Hernandez? Om det er fremtiden så kan den kysse meg i ræva.

Enig. Spiller Hernandez ensom spiss mot Chelsea om ei uke nå så slår jeg av tven å hopper forran en bus på e18. Fergie snakker om å bevare klubbens stolte historie og kultur støtt å stadig, men likevel har han de siste to åra omgjort laget til en tør og serdeles trist bestemorkake. United skal angripe og ha ball. Greit å kontre, men å parkere bussen og tilby null å niks fremover i banen før de må er faen så uhørt.

 

Det verste og det som svir mest er at dette Arsneal laget er haugdårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Owen stod i offside er det bare situasjonen med Djouorou de ble snytt for straffe for. Selv om det faktisk er nærmest umuligå dømme noe utifra bildene av situasjonen.

 

Ser flere skrev at Song burde blitt utvist, hvilke situasjoner tenker dere på?

Lenke til kommentar

Ser flere nevne at Owen-situasjonen var offside. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

 

Tja, vanskelig å si. Det vil jg ikke mene, men berba var i offside. Så skal vi vurdere det som offside for han var aktiv? Det vil jeg mene. Sjekk reprise du ;)

Lenke til kommentar

Hvis Owen stod i offside er det bare situasjonen med Djouorou de ble snytt for straffe for. Selv om det faktisk er nærmest umuligå dømme noe utifra bildene av situasjonen.

 

Ser flere skrev at Song burde blitt utvist, hvilke situasjoner tenker dere på?

 

Angivelig når han setter inn en helt hinsides takling på Fabio som fosser fremover kanten. Kommentatorene nevner at hadde han truffet hadde det blitt en tidlig dusj, så han burde hvertfall fått gult for farlig spill (siden det virker som man må treffe for å få rødt). Vi fikk vel aldri noen reprise av den så jeg skal ikke si hverken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

Enig at denne seieren, var en seier for fotball.

Å fy faen spar meg! Hvem er du, Truls Dæhli?

Haha, kanskje. Dere parker toget og skal forsvare inn et poeng. Kjedelig spør du meg. Jeg hadde ikke likt det om vi var tittelutfordrere, uavhengig om det er hjemme eller borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig at denne seieren, var en seier for fotball.

Å fy faen spar meg! Hvem er du, Truls Dæhli?

Haha, kanskje. Dere parker toget og skal forsvare inn et poeng. Kjedelig spør du meg. Jeg hadde ikke likt det om vi var tittelutfordrere, uavhengig om det er hjemme eller borte.

Det er likevel så flåsete og kvalmt sagt at enhver svoren Barca-fan får tårer i øynene.

Lenke til kommentar

Er søppelfotballen til arsenal verdt ett gull liksom?

 

 

 

Utrolig deilig seier. Et gigantisk plaster på såret etter de siste månedene. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi faktisk scorte - og utrolig nok kollapset vi ikke bakover heller. Dommeravgjørelsene gikk begge veier. United ble i likhet med Arsenal også snytt for straffe. Så kan man diskutere kort så mye man vil, uten at det har noe innvirkning. Uansett, United fikk som fortjent - de tapte. Nå håper jeg Chelsea går forbi dem på tabellen, for den søppelfotballen er ikke verdig et gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...