Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er søppelfotballen til arsenal verdt ett gull liksom?

 

 

 

Utrolig deilig seier. Et gigantisk plaster på såret etter de siste månedene. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi faktisk scorte - og utrolig nok kollapset vi ikke bakover heller. Dommeravgjørelsene gikk begge veier. United ble i likhet med Arsenal også snytt for straffe. Så kan man diskutere kort så mye man vil, uten at det har noe innvirkning. Uansett, United fikk som fortjent - de tapte. Nå håper jeg Chelsea går forbi dem på tabellen, for den søppelfotballen er ikke verdig et gull.

 

Du er ikke riktig vel bevart. Arsenal spiller alltid mest underholdende hver sesong, men kollapser pga skader. Hvilket lag, som kjemper for gull, legger seg bakpå og slår langt når de skal spille en superviktig kamp mot Arsenal? Jo det er United, det. De ble rundspilt totalt, de var aldri i nærheten. Tar du en titt på seierene United har mot Arsenal ser du klart at Arsenal alltid har mest possesion, men United har vært feige og lagt seg bakpå og fått flakse kontringer.

Møkkafotball er det United som har levert, både Arsenal, Chelsea, Liverpool, Tottenham +++ har levert kamper med laaaaangt høyere underholdningsverdi enn kjedelige og stakkarslige United.

 

Det er synd for ligaen, og sporten generelt, om dette laget skal ta gullet.

Endret av kozeklumpen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva ble det i ballbestittlese (%) til slutt? United førte andre omgangen (naturlig nok, etter å havnet bakpå) og ifølge tallene tv2 la frem under kamp hadde vi flest skudd på og utenfor mål. Så "veldig fortjent seier" var det ikke.

 

Men det var som sagt en seier for fotballen grunnet vår feige mentalitet, men ikke defo ikke fordi fotballen Arsenal spiller god fotball, for det gjør de ikke.

Lenke til kommentar

Syns Fergie ble for feig, skulle liksom "safe" inn 1 poeng?

 

Og Pisseve, om du syns det ikke er store forskjellen så er du rett å slett blind på BEGGE øya.

Hva synes du United gjorde som var et tydelig bevis på at de virkelig ville putte ett mål før vi scoret? Dere var der framme, ikke missforstå meg, men dere er feige, og tør usedvanlig lite.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Syns Fergie ble for feig, skulle liksom "safe" inn 1 poeng?

 

Og Pisseve, om du syns det ikke er store forskjellen så er du rett å slett blind på BEGGE øya.

Hva synes du United gjorde som var et tydelig bevis på at de virkelig ville putte ett mål før vi scoret? Dere var der framme, ikke missforstå meg, men dere er feige, og tør usedvanlig lite.

 

Vi var feige ja, var det ikke det eg sa?

Lenke til kommentar

Er søppelfotballen til arsenal verdt ett gull liksom?

 

 

 

Utrolig deilig seier. Et gigantisk plaster på såret etter de siste månedene. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi faktisk scorte - og utrolig nok kollapset vi ikke bakover heller. Dommeravgjørelsene gikk begge veier. United ble i likhet med Arsenal også snytt for straffe. Så kan man diskutere kort så mye man vil, uten at det har noe innvirkning. Uansett, United fikk som fortjent - de tapte. Nå håper jeg Chelsea går forbi dem på tabellen, for den søppelfotballen er ikke verdig et gull.

 

Hvor i innlegget mitt kom det frem at jeg synes Arsenal fortjener det? Tulling.

Lenke til kommentar

Bryr meg lite om bitre Arsenal-supportere synes vi spiller god nok fotball til å vinne gullet eller ikke, så lenge vi tar det. På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL. Synd at vi ikke ville nok i dag. Jeg håper vi viser oss som det bedre laget mot Chelsea.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Lenke til kommentar

Bryr meg lite om bitre Arsenal-supportere synes vi spiller god nok fotball til å vinne gullet eller ikke, så lenge vi tar det. På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL. Synd at vi ikke ville nok i dag. Jeg håper vi viser oss som det bedre laget mot Chelsea.

 

Hmm. Ja på sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Manchester United også. Så det der må du lengre ut på jordet med.

 

Er søppelfotballen til arsenal verdt ett gull liksom?

 

Utrolig deilig seier. Et gigantisk plaster på såret etter de siste månedene. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi faktisk scorte - og utrolig nok kollapset vi ikke bakover heller. Dommeravgjørelsene gikk begge veier. United ble i likhet med Arsenal også snytt for straffe. Så kan man diskutere kort så mye man vil, uten at det har noe innvirkning. Uansett, United fikk som fortjent - de tapte. Nå håper jeg Chelsea går forbi dem på tabellen, for den søppelfotballen er ikke verdig et gull.

Ja, for det United gjør er SÅÅÅÅ mye bedre? Arsenal bruker en annen taktikk/spillestil en United, så du kan bare diskutere frem og tilbake så mye du vil. Arsenal bruker mye småspill, særlig foran mål. Det er ikke mange lag som kan utrette det Arsenal kan på små flater.

 

 

Og generelt til tråden.

Syntes det er smakløst og skirve "Digg å slå det møkkalaget" og "æsj ass, tapte for det dritt laget" og lignende (tok bare noe på strak arm). For det er ikke sant. Begge lagene er gode og er bland verdens beste klubber. Ja, det går ann å 'hate' gode lag som slår laget sitt. Og syntes det da å skrive "HAHAHA VI ER BEST! INGEN PROTEST! MØKKALAGET TAPTE!!" opptrer du som en stor tulling og dårlig supporter.

Endret av The_Tom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr meg lite om bitre Arsenal-supportere synes vi spiller god nok fotball til å vinne gullet eller ikke, så lenge vi tar det. På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL. Synd at vi ikke ville nok i dag. Jeg håper vi viser oss som det bedre laget mot Chelsea.

 

Hmm. Ja på sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Manchester United også. Så det der må du lengre ut på jordet med.

 

Jeg har heller ikke påstått at det ikke er lag som spiller bedre fotball enn United på sitt beste, så du kan ta med deg hersketeknikkene dine på vei ut døra.

Lenke til kommentar

Bryr meg lite om bitre Arsenal-supportere synes vi spiller god nok fotball til å vinne gullet eller ikke, så lenge vi tar det. På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL. Synd at vi ikke ville nok i dag. Jeg håper vi viser oss som det bedre laget mot Chelsea.

 

Hmm. Ja på sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Manchester United også. Så det der må du lengre ut på jordet med.

 

Jeg har heller ikke påstått at det ikke er lag som spiller bedre fotball enn United på sitt beste, så du kan ta med deg hersketeknikkene dine på vei ut døra.

 

Nettopp. Og derfor var det høyst unødvendig å si "På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL" og ikke forvente å få den samme tilbake. Og du kommer ikke langt med å være så spydig du er. Og før du får nevnt det, beklager jeg at jeg svarte spydig først.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Og generelt til tråden.

Syntes det er smakløst og skirve "Digg å slå det møkkalaget" og "æsj ass, tapte for det dritt laget" og lignende (tok bare noe på strak arm). For det er ikke sant. Begge lagene er gode og er bland verdens beste klubber. Ja, det går ann å 'hate' gode lag som slår laget sitt. Og syntes det da å skrive "HAHAHA VI ER BEST! INGEN PROTEST! MØKKALAGET TAPTE!!" opptrer du som en stor tulling og dårlig supporter.

 

La oss dele en pils og gi hverandre high-fives! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bryr meg lite om bitre Arsenal-supportere synes vi spiller god nok fotball til å vinne gullet eller ikke, så lenge vi tar det. På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL. Synd at vi ikke ville nok i dag. Jeg håper vi viser oss som det bedre laget mot Chelsea.

 

Hmm. Ja på sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Manchester United også. Så det der må du lengre ut på jordet med.

 

Jeg har heller ikke påstått at det ikke er lag som spiller bedre fotball enn United på sitt beste, så du kan ta med deg hersketeknikkene dine på vei ut døra.

 

Nettopp. Og derfor var det høyst unødvendig å si "På sitt beste er det flere lag som spiller bedre fotball enn Arsenal i PL" og ikke forvente å få den samme tilbake. Og du kommer ikke langt med å være så spydig du er. Og før du får nevnt det, beklager jeg at jeg svarte spydig først.

 

Kommentaren var først og fremst myntet på Arsenal-supportere som skriver slike ting som "En seier for fotballen" og "Et lag som spiller møkkafotball som United fortjener ikke å vinne". Arsenal er ikke noe Barcelona, selv om flere i supporterskaren liker å tro det. United hadde en dårlig dag, det er egentlig det. Vi har flere ganger utspilt Arsenal. Jeg er for øvrig enig med deg i at det er smakløst å skrive slik flere nedverdiger seg til her på forumet.

Lenke til kommentar

Når jeg skrev, en seier for fotballen, var det ikke fordi jeg mener at Arsenal er bedre en Manchester United eller at vi spiller så fantastisk mye bedre fotball. Jeg er egentlig dårlig til å formulere meg riktig. Det jeg mener er at jeg ikke liker lag som ikke går ut på banen for å vinne. Det kan selvfølgelig være taktisk, og det er managerne som står bak, men det er ikke den typen fotball jeg liker å se på. Da spesielt når det er topplagene i Premier League. Jeg synes de alltid burde prøve å vinne fotballkamper. Derfor synes jeg det var moro å se at det angripende laget vant over den taktiske defensive fotballen idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...