Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United snytt for straffe på fellingen av Owen, men Arsenal ble det samme i førsteomgangen. Kudos til Arsenal for å ikke legge seg bakpå, omtrent alle gjør det når de leder mot oss. 1-0 er et greit resultat mtp. kampbildet. Gratulerer til Arsenal-fansen, fortjent seier i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

2-1 i straffesituasjoner. 1-1 i røde kort. 1-0 til Arsenal er Ingenting å si på.

 

Gratulerer med en oppreisning etter de siste ukene folkens!

 

Ikke glem Rooneys ball på Wilshere

 

ManU skulle ha fått to straffe mens Arsenal en. Ellers synes jeg at dommeren har gitt favør til ManU rett og slett for mye. Denne kampen har Arsenal fortjent å vinne til tross straffene som aldri ble gitt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Har ikke sett ordentlig fra Evra vs Djourou situasjonen til å bedømme. Tror nok det ville vært et billig straffespark, menmulig at det er det. Den andre er soleklar, der er Arsenal heldige. Man Utd hadde uansett hadde et helt forjævlig utgangspunkt, med rødt kort og straffe mot så tidlig i kampen. Spesielt på en så viktig spiller som Vidic. Vil ikke si at Arsenal var spesielt heldige med dommeren idag, men at han var ræva begge veier.

 

Men nå over til noe mye viktigere!

Endret av Maefteda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg elsker fotballekspertene til Tv2, Lundekvam og han andre gjøken..djiz.

Bitterhet! Jeg må le.

 

Altså, kan du på noen måte ærlig si at Lundekvam bidrar med noe til TV2-studioet? Jeg ser det hvertfall ikke.

 

Fox: Herlig resonnement.

Lenke til kommentar

Først og fremst, vi taper for et mye bedre fotballag i dag. Men at spillerne er så tafatte og elendige når vi har en gyllen mulighet til å i praksis sikre oss seriegullet er det som irriterer meg aller mest. Mange utpå der som ikke fortjener å bære trøya.

 

Haha, jeg liker hvordan "ekspertpanelet" til Tv2 med Lundekvam i spissen sitter å insinuerer at så lenge Arsenal var det beste laget så var det nesten greit at straffen til United ikke ble dømt. Og hvorfor er det ingen diskusjon rundt Evra sin straffesituasjonen? Latterlig. Viser kun hvor store United er, når kommentatorer og folka i studio, som har betalt for å være objektive, faktisk ikke klarer å være det. Ingen andre enn United-fansen som ønsker at vi skal vinne. Mye bedre med russiske oljepenger tydeligvis. Herregud så latterlig hvis det skal ende på samme måte i år som i fjor.

 

 

Deilig at manu taper til tross for den vanlige dommerhjelpen.

Perfekt eksempel på en VGD-debattant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg elsker fotballekspertene til Tv2, Lundekvam og han andre gjøken..djiz.

Bitterhet! Jeg må le.

 

Altså, kan du på noen måte ærlig si at Lundekvam bidrar med noe til TV2-studioet? Jeg ser det hvertfall ikke.

 

Fox: Herlig resonnement.

Liker ikke Lundekvam, men "han andre gjøken" har jeg ingenting imot.

Lenke til kommentar

Enig at denne seieren, var en seier for fotball. Skal jeg være ærlig, så spiller Manchester ofte kjedelig fotball. Nå skal jeg selvfølgelig feie foran egen dør også, for Arsenal uten endeprodukt, er også meget kjedelig.

 

Idag er dere feige, og dårlige. Dere kommer i 2. omgang, og spiller bra i en periode. Hvorfor ikke prøve litt før også? Fortjent seier til et ungt Arsenal.

 

Og skylde på dommeren idag? Patetisk. Han var i hvert fall ikke i fordel Arsenal. Dessuten sier de at det var offside på Owens under den siste straffesituasjonen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Må jeg linke til klippet en gang til?

 

Du har 312 innlegg og 300 plusser. Trodde ikke flere kontoer var lov eg.Men Modsa har valgt å la deg fortsette med faenskapet ditt. Helt jævla latterlig.

 

Liker å følge reglene, så jeg skal ikke spamme flere YT-linker.

 

Jeg har, dessverre for deg, ikke flere kontoer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Utrolig deilig seier. Et gigantisk plaster på såret etter de siste månedene. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi faktisk scorte - og utrolig nok kollapset vi ikke bakover heller. Dommeravgjørelsene gikk begge veier. United ble i likhet med Arsenal også snytt for straffe. Så kan man diskutere kort så mye man vil, uten at det har noe innvirkning. Uansett, United fikk som fortjent - de tapte. Nå håper jeg Chelsea går forbi dem på tabellen, for den søppelfotballen er ikke verdig et gull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...