Gå til innhold

Velkommen til Gamer's Paradise!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

"Beklager at det ikke ble opplyst

 

• Spillere må være deltagere på TG 2011"

 

Jaja... da var regging gjort for ingen nytte :p

 

"Beklager at det ikke ble opplyst

 

• Spillere må være deltagere på TG 2011"

 

Jaja regga meg for ingen nytte :p hau

 

Alle kan delta, det er ingen krav om å ha vært på The Gathering.

Lenke til kommentar

Jaha? Jeg er noe forvirret. Artikkelen her er fra 20. april og blant annet Starcraft 2-turneringen har vel vært. Var i alle fall ikke anledning til å melde seg opp til noen SC2-turnering nå, da disse allerede har blitt utkjempet på TG.

 

Jeg vil anbefale å sørge for at alt av turneringspåmelding osv. er oppdatert før dere publiserer artikler som dette. For meg gjør i alle fall en del av den utdaterte informasjonen dette forvirrende. ;)

Lenke til kommentar

TSP: Det har vært noen turneringer med premier på The Gathering. Men det var kun for å betateste og reklamere litt for hva som var i vente. Artikkelen er fra 20. april, men endret litt og republisert med forsidefokus nå - fordi hovedturneringen snart starter.

Endret av TST
Lenke til kommentar

TST: Skjønte vel igrunn den måtte ha blitt republisert. (Så ikke dette i april, siden jeg var opptatt med å være crew på The Gathering ;) )

 

Poenget mitt er at når dere opplyser om en kommende turnering i f.eks Starcraft 2 og man blir møtt med informasjon og påmeldinger til en turnering som fant sted på TG, er ikke det helt optimalt.

 

Men jeg ser du har fjernet artikkelen om Crysis 2 og Starcraft 2-turneringen fra forsiden til "Gamer's Paradise"-seksjonen nå, det er bra. Men det bør kanskje også på andre måter poengteres datoer/ubestemt dato for hver enkelt kommende turnering?

 

På forsiden til Gamer's Paradise blir man forøvrig fremdeles sendt til utgåtte arrangementer dersom man klikker på "Meld deg på", frem til man kan faktisk kan melde seg på de nye turneringene bør man kanskje vurdere å bytte det ut med "Mer info snart!" el. Blir forvirrende når avsluttede turneringer legges i header slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...