Benbjo Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvem var det egentlig som ønsket å drepe Bran? Joffrey. Etter å ha overhørt Robert og Cersei snakke om å avslutte Brans lidelser Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Ok, takk. I hvilken episode var det vi fikk vite dette, har ikke fått det med meg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hvem var det egentlig som ønsket å drepe Bran? Joffrey. Etter å ha overhørt Robert og Cersei snakke om å avslutte Brans lidelser Ok, takk. I hvilken episode var det vi fikk vite dette, har ikke fått det med meg? Edit: Faen hukommelsen min skranter for tiden. Carry on. Endret 18. mars 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Umm.. Når har det liksom blitt nevnt i en episode ? Bokprat dette, tro ? Jeg har sett sesongene 3 ganger og ikke fått det med meg Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Tror Benbjo glapp ut litt bokprat der.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Var det ikke Cersei eller noen andre Lannisters som skravlet om å "end the boys suffering" eller noe slikt i serien, da? Akkurat hvem som leide inn morderen og prøvde å ta livet av Bran husker jeg ikke noe om i TV serien, kan godt hende det skjedde. Må ta meg en rewatch før S4 begynner påan igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Mulig jeg blander. Begynner å bli noen år siden jeg leste bok 1/2, men jeg mener det kommer implisitt frem i en scene med Cersei og Tyrion. I sesong to mener jeg det var. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Ja Cersei sier noe om blabla let a crippled boy live.. blabla suffering også trekker Tyrion fram "krøplingkortet" siden han klarer seg "fint"... Men det var da aldri noen som nevnte joffrey. Jeg har lest bok 1 og 2 nå og det har ikke dukket opp der heller, kanskje i bok nr 3.. I wont tell here Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Er i sesong 1 at de snakker om det ja, men ikke noe mer. Jeg har iaff ikke merket noenting som impliserer den ene eller andre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hm. Jeg leste på GameofThrones.wikia og de følger jo serien uten spoilere. Av det jeg har funnet står dette på Tyrion sin side: "He is falsely accused of the attempted assassination", på fyren som prøvde å drepe Bran sin side står dette: Petyr "Littlefinger" Baelish falsely claims that the dagger belongs to Tyrion Lannister. og dette: Tyrion proves his innocence of the crime via a trial by combar at the Eyrie.Eneste jeg kan huske er den samtalen om at det er slemt å la en krøpling leve, men ingen ting om at noen der planlegger å drepe han, heller ikke hvem. Mener også å huske en samtale mellom Jaime og Catelyn (eller Robb) der han innrømmer å ha dyttet Bran, men sier også at han (eller Lannister-klanen) ikke hadde noe med drapsforsøket å gjøre. Men ikke 100% om dette er bare noe jeg innbiller meg.Kan det være sånn at "falsely accused" bare kommer av at han (Bronn) vant den duellen og dermed var uskyldig etter loven? Endret 18. mars 2014 av Teipball Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Nok en trailer (har ikke funnet på youtube ennå): https://www.facebook.com/photo.php?v=10152042975572734&set=vb.74133697733&type=2&theater Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Moderatormelding Jeg valgte å fjerne et innlegg som omdiskuterer bok vs. serie. Det er ønskelig at vi holder bokprat til et absolutt minimalt nivå i denne tråden, selv om bokpraten ikke inneholder noen direkte spoilere. Vi har en tråd for de som har lest bøkene. Det er derfor ønskelig at den blir brukt til all diskusjon rundt bøkene. Den finnes her: (SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene. Kommentering av moderering tas på personlig melding, ikke i tråden. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Aftenposten.no har en sak om Game of Thrones og mulig om bøkene. Noen som har lest saken og kan informere om det er trygt å gå inn å lese den eller om det spoilere i kjent db-stil? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Den er safe. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Her er artikkelen for de som lurte; http://www.aftenposten.no/kultur/Blodig-gjensyn-med-Game-of-Thrones-7507862.html#.Uyngl_tgX0U TL;DR: Sesongene på TV kan ende opp med å ta igjen bøkene, da GRRM ikke er verdens raskeste forfatter. Problemet blir da at skuespillerne(spesielt de unge) vokser kjappere enn rollefigurene. Nordmenn elsker GoT, derfor kommer utstillinga hit. Et lite intervju med Kristofer Hivju. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Kan vel også ha noe å gjøre med at Herr Hivju er norsk og. Gleder meg iallefall til utstillingen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Slik jeg hørte det var det billigst å ha det i Oslo fremfor Stockholm og København med tanke på hvor stort areal utstilling har. Samtidig som det er ikke overraskende om de tenker på at nordmenn i Oslo vil legge igjen mer penger i giftshoppen enn de andre landene (ikke helt bekreftet om det vil være en giftshop nå). Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Game of Thrones - Sesong 3 Recap En sterkt anbefalt recap å se hvis du vil friske opp både minnet og forventningene til sesong 4. Videoen tar for seg situasjoner og karakterutviklinger i Sesong 3. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Slik jeg hørte det var det billigst å ha det i Oslo fremfor Stockholm og København med tanke på hvor stort areal utstilling har. Er ikke ofte jeg hører at ting er billigere i Norge enn i Sverige/Danmark.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Hehe ja, men de som eier Posthallen har pleid å låne bort lokaler ganske billig eller gratis til enkelte formål. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå