Gå til innhold

PL: 17.04.2011 Arsenal v Liverpool, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir moro. Vet at det er en del Gooners som bekymrer seg for hva Carroll kan finne på i morgen, og det med god grunn. Selv om Game har dømt han nord og ned allerede. Veldig spent på hvordan vi går ut i morgen. Forhåpentligvis for vår del gjør vi som mot City og ikke lar Arsenal få spille ball. Press på ballfører og vær aggressiv med og uten ball. Slå til Carroll og Suarez, med Meireles i en nærmere fri rolle på midten som han hadde mot City og Sunderland bla. Suarez blir nok også å vandre veldig mye fra venstrekanten innover i banen og noen ganger over på høyre side. Om vi klarer dette så mener jeg vi har en god sjans. Selv om jeg må innrømme at jeg har på følelsen at Arsenal tar dette med en 2-1 seier.

Lenke til kommentar

Jepp, blir nok det. Om vi taper i morgen så er det vår skyld om Arsenal tar dere igjen å vinner ligaen. Så får dere kjefte, klage og syte på at vi ga Arsenal ligatittelen fordi vi er smålige scousere og klarer ikke å se at dere tar tittel nr 19 fordi at det er bedre å se dere tape enn oss vinne. Forøvrig; LFC - City 3-0 på mandag. United - City 0-1 i kveld.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nettet er helt ok her. Vet ikke noe om hastighet og shit.. Sjekka litt rundt på nettsiden til sumo, og ser det går an å betale "ukentlig". Finner ikke noe der det står at man binder seg automatisk for et år av å kjøpe sumo en uke, så jeg satser på at det går fint.

 

Lurer litt på hva jeg skal finne på fram til kampen. Har et tonn med skolearbeid som må gjøres, men det utsetter vi..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

LIverpool skal knuses. En ting er å slå et totalt fraværende City, det er noe veldig annet å dra til Ashburton og håpe at en sentral midt med Jay Spearing og Lucas skal temme spillere som Cesc Fabregas. Med WS tilbakke i mål kan dette bli oppriktig stygt for Liverpool. 3-0 er realistisk.

 

Minnes med gru Anderson og Fletcher med stålkontroll på Fab.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LIverpool skal knuses. En ting er å slå et totalt fraværende City, det er noe veldig annet å dra til Ashburton og håpe at en sentral midt med Jay Spearing og Lucas skal temme spillere som Cesc Fabregas. Med WS tilbakke i mål kan dette bli oppriktig stygt for Liverpool. 3-0 er realistisk.

 

Minnes med gru Anderson og Fletcher med stålkontroll på Fab.

 

Temmelig stor forskjell på Spearing og Anderson dog. Fletcher og Lucas er nok hakket nærmere når det gjelder kvalitet pdd.

 

Håper at Fabregas spiller dypere mot Liverpool slik han gjorde mot Blackpool. Elsker den pasningsfoten hans når han ligger litt dypt :ph34r:

Lenke til kommentar

Nettet er helt ok her. Vet ikke noe om hastighet og shit.. Sjekka litt rundt på nettsiden til sumo, og ser det går an å betale "ukentlig". Finner ikke noe der det står at man binder seg automatisk for et år av å kjøpe sumo en uke, så jeg satser på at det går fint.

 

Lurer litt på hva jeg skal finne på fram til kampen. Har et tonn med skolearbeid som må gjøres, men det utsetter vi..

Med ukes-abonnement fornyes abonnementet automatisk uken etter, du bør derfor avslutte det rett etter at du har bestilt. Da får du tilgang til neste søndag, og får sett alle PL-kamper frem til da.

 

Om kampen: Frykter Caroll, men tror vi vinner 3-1 tilslutt. Denne kampen avgjør om vi har mulighet i det hele tatt. Vi har avskrivd oss fra tittelen for hvert tap i år, men når de teoretiske mulighetene ser mørke ut er det vel bare å avslutte med stil og fokusere på neste sesong.

Lenke til kommentar

Dette kan bli en utrolig spennende kamp! Ikke lett å tippe utfallet her. Arsenal er med i gullkampen, og vil kjempe med nebb og klør, mens Liverpool vil beholde litt verdighet på slutten av sesongen. Spiller Liverpool slik som mot City forrige helg så tror jeg vi kan hale denne serieren i land. Dog med en liten bismak siden vi hjelper United....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...