Gå til innhold

Spennende gjensyn i Mass Effect 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de planlegger MMO så håper jeg på samme univers, men annen setting, helst uten Reapers. Kanskje det er potensiale i tiden før ME i de diverse krigene som har vært.

 

Jeg håper hvertfall det kommer mer! ME-universet er såpass bra laget, så fengene og utrolig :D Jeg håper både det kan bli før og etter Shepards tid :) Dersom etter så kan de hinte til fienden i 3ern ^^

 

Nei, jeg håper egentlig de bare kjører vanlig singleplayer. Det kan skje så utrolig mye negativt i MMO. Men nå er nok BioWare ganske flinke på spill :D Vi får se åssen SWTOR ender opp i forhold til BioWare og MMO :)

Lenke til kommentar

Mmm. ME3 høres ut som ME2 med litt dypere RPG-elementer. Gleder meg til avslutningen på (den første?) trilogien.

 

Synd at dette ikke er en Xbox exlusive lenger :)

Er det så viktig da? Så lenge det ikke går på bekostning av kvaliteten synes jeg det er flott at flere får oppleve det fantastiske universet i Mass Effect serien. :)

Lenke til kommentar

Synd at dette ikke er en Xbox exlusive lenger :)

Er det så viktig da? Så lenge det ikke går på bekostning av kvaliteten synes jeg det er flott at flere får oppleve det fantastiske universet i Mass Effect serien. :)

 

Nei :D Det er bare min måte å være xbox fan på ^^ Jo fler som får oppleve det, jo bedre. Da kommer det mest sannsynligt flere spill :D

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette.

Om dere ikke har lest bøkene kan jeg annbefalle det. De er veldig gode.

 

Når det gjelder multi utgivelse så støtter jeg meg til det Crytec folka sa (tror det var de?) om at konsollene holder igjen utviklinga av spill.

Hater konsoll. Etter min mening har det ikke vært en bra console siden N64.Kuleste spillet jeg har spillt på 360 er gamle Worms 2 og Bomberman lissom...

PC 4 life. Hehe

Lenke til kommentar

Synd at dette ikke er en Xbox exlusive lenger :)

 

Hvorfor er det synd?

 

Det er synd at flere og flere spill kan kjøpes på samtlige konsoller grunnet at det blir få, til null forskjell på konsollene, som går ut over oss som kunder i lengden.

 

Jeg ville tro at spillene ble bedre dersom de er tilgjengelige på flere plattformer og konsoller ettersom de når ut til et bredere publikum. Spillets innhold er ikke avhengig av hva slags konsoll eller plattform det blir lansert på imho.

 

Dersom jeg kommer over et spill jeg synes er bra er min første tanke "håper virkelig at så mange som mulig får spille dette!", ikke "haha, kult at det bare er på en konsoll så alle pc spillere eller ps-folk ikke kan spille dette!".

 

Det er mulig jeg har ikke har oppfattet poenget, men jeg kan ikke se at spillet per se blir bedre av at det bare er på en konsoll, så jeg håper på en forklaring av påstanden din :)

Endret av Serpensis
Lenke til kommentar

Synd at dette ikke er en Xbox exlusive lenger :)

 

Nerdgasm! =D

 

Verdens beste story!

 

Det som er synd, er at spillet i det hele tatt blir gitt ut på konsoll. Det betyr nemlig en nedstrippet og fordummet versjon i forhold til hva spillet KUNNE blitt om det var et rendyrket PC spill.

Lenke til kommentar

Synd at dette ikke er en Xbox exlusive lenger :)

 

Hvorfor er det synd?

 

Det er synd at flere og flere spill kan kjøpes på samtlige konsoller grunnet at det blir få, til null forskjell på konsollene, som går ut over oss som kunder i lengden.

 

Tviler jeg på, hele denne plattforminndelingen med inkompatibilitet er en ulempe for forbrukerne, ikke en nytte. Eneste potensielle stedet der det kan være en fordel med eksklusiver er PC, da de hardwaremessig har mye større muligheter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jesus, dropp plattformkrigen. Det er en kjensgjerning at ME3 kommer ut på den hellige tre-enigheten blant dagens plattformer, ingen mengde indignasjon kommer til å endre på det.

 

La oss heller krangle om definisjonene på RPG, spesifikt om ME2 ikke egentlig befinner seg i en separat Guns 'n Conversation-sjanger, og sjansene for Bioware gjør som de lover i forhold til å reparere dette i ME3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...