Gå til innhold

Prøv Crysis 2 neste uke (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bare noen modifiserte og nye features som vi kunne forventet uansett om dette var et helt nytt spill eller en expansion. Jeg må si meg enig med Traktor. Dette er en simpel oppfølger inntil jeg ser annet selv.

 

Jeg har heller aldri påstått noe annet enn at dette er en oppfølger i samme ånd som Crysis. Det betyr ikke at dette ikke er et nytt spill. Bevares.

Lenke til kommentar

Crytek gjengen har enda ikke klart å skape noe ordentlig multiplayer spill enda så er veldig skeptisk. Spill skapt av CryEngine er sinnsykt fine men det er som regel gameplayet som ødelegger alt.

Hvor kult hadde det ikke vært f.eks i Crysis og bare hatt normale våpen og krig ? Blitt som et skikkelig bra Battlefield 2 spill. Men skademodellen var helt på trynet, dårlig optimalisering.

 

Håper dem får det til bra denne gang men er ikke overbevist.

Lenke til kommentar

Ser jo faktisk jævlig bra ut. Genialt å ta mulighetene fra eneren og gjøre den flerspiller.

Garantert kjøp på X360 for meg.

det var jo multiplayer i orginale crysis og da.

 

Mulig han tenker på muligheten til å bruke fysiske objekter. (Som var der i singleplayer men ikke multiplayer) I videoen begrenser jo dette seg egentlig til biler. Vi får kanskje håpe dette systemet brukes til mer enn bare biler..

 

Vet ikke om de har latt seg inspirere litt av Brink, men i tillegg til skliinga kan man også bare hoppe opp til en kant og klatre opp. Dette er sikkert ikke helt nytt i fps sammenheng, men mener det er det i denne type multiplayer.

 

Det at man kan sparke ting er jo også nytt. I det første kunne man velge strength og slå eller bruke weapon melee, men dette sparket ser kraftigere ut.

Lenke til kommentar

Du får ikke spilt multiplayer uten Gold-medlemskap, og dette er en multiplayerdemo ;)

 

Som jeg fryktet. Ser ikke helt hvorfor Xbox Live ikke kan tillate en flerspillerdemo for dem med Silver. Blir jo på en måte en demo av Xbox Live og hva man går glipp av med Silver-medlemskap. Spesielt når de gir vekk 48-timers abonnement med spill hele tiden. Burde la seg gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...