Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" :p)

Skrevet

Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" :p)

Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? :p

Skrevet

Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? :p

Alt av bøker som er verdt 20+ gull. Disse gir deg enten quests eller skill upgrades. Eller i verste fall så har de nyttig lore på lur.

Skrevet

Det er vel egentlig litt både og, og går litt på hva man syns selv også. Men ja, generelt sett er dyrere bøker mer interessante både mtp. skillupgrade, lore og quests.

Gjest Slettet+513
Skrevet

For meg golder det med kartet inne i spillet.

Skrevet

Dude seriøst... Du får hele kartet i oblivion versjon, med alle locations og direkte link til elder scrolls wiki når du trykker på det. Samt at du kan legge inn notes

Skrevet

Dude seriøst... Du får hele kartet i oblivion versjon, med alle locations og direkte link til elder scrolls wiki når du trykker på det. Samt at du kan legge inn notes

Elder scrolls wiki? Eller UESP?

Skrevet

Elder scrolls wiki? Eller UESP?

Wiki

Skrevet (endret)

UESP siden er egentlig bedre enn wikia. I alle fall Oblivion og Morrowind delen.

Edit: Men ja, den appen høres ganske bra ut ;o savner litt det gamle kartet.

Alle er jo så slemme, jeg kommer til en liten camp og de møter meg med en pil igjennom hodet mitt :<

Så lenge du ikke blir truffet i kneet, så skal det gå bra! :)

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender?

Er vel for det det er for kaldt på utsiden ^^

----------------------------------------------

Noe info om dlc som har kommet ut ennå ?

Endret av FullSpectrum
Skrevet (endret)

Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender?

Jeg vil heller det enn å traske rundt i evige mengder av tomme huler

Edit:

:D

Endret av Error
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...