Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det snart nok. Er så lei CTD at jeg snart ikke ser poenget med å spille skyrim.

Min HW er helt splitter ny (Hw hore som kjøpte alt nytt til BF3)

Har installert mods som skal stabilisere (4Gb), og siste ati driver.

2 kollegaer av meg sliter med noenlunde samme, stadige CTD, for ikke å snakke om håpløse bugga quester.

 

...men så funker det i 2 timer, og alt er glemt..

 

igjen tror IKKE 4GB modden har noe med stabilitet og gjøre. Alle mine CTD har forsvunnet etter at jeg oppgraderte til siste nVidea driveren. Men du har jo ATI.

Lenke til kommentar

Nå er det snart nok. Er så lei CTD at jeg snart ikke ser poenget med å spille skyrim.

Min HW er helt splitter ny (Hw hore som kjøpte alt nytt til BF3)

Har installert mods som skal stabilisere (4Gb), og siste ati driver.

2 kollegaer av meg sliter med noenlunde samme, stadige CTD, for ikke å snakke om håpløse bugga quester.

 

...men så funker det i 2 timer, og alt er glemt..

Kor varmt blir ATI-kortet når du spelar? Eg har erfart at den automatiske viftefarta er total retard. "60 grader? Bør vel skru bidra opp 5%"

Mine ctd blir nesten borte om eg skrur på manuell vifte slik at det ikkje blir varmare enn ca. 55 grader.

 

Edit: ATI Radeon 5850 og i7 920, ingen overklokking. GPUen peaka på 86 grader når bidra sto på auto. Idle på 40 grader med auto.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Hvis du er nødt til å modifisere spillet for å ha det gøy, så er det noe rart med deg. Jeg har spillet slik utvikleren mente det var ferdig og har det knallartig.

Og jeg har det knallartigere :)

 

Sa vel ikke at jeg ikke likte Skyrim uten mods, sier bare at det gjør spillet langt bedre i tillegg til at det varer lengre

Lenke til kommentar

Øh. PS3 bedre grafikk og mindre bugs? Du har altså ikke lest denne artikkelen?

 

Har enda ikke opplevd noen som helst form for noe som helst bugs i Xbox-versjonen.

Ja, PS3 har noe bedre grafikk selv om det ser bra ut på alle platformene.

 

Og jeg har lest artikkelen, og jeg har ikke opplevd noen ustabilitet i det hele tatt. Savefila mi er på 5MB og jeg er ca. lvl 20. Er redd for at jeg kan få en stor save etterhvert, og det er en ganske ille bug, det er jeg enig i. Men merk at det aldri har kræsjet for meg på ingen av mine lvl 20+ karakterer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=o921p4TIzH4

 

Hvorfor Xbox 360 når PS3? Mindre bugs og bedre grafikk \o/

PC > Both of the above.

 

Skyrim uten mods tør jeg nesten ikke tenke på. Mods er halve moroa

At det er bedre grafikk på PC veit alle, og jeg har strengt talt ikke sagt noe annet.

Mods hadde vært kjekt, men ikke noe jeg spesielt savner. Vil mye heller ha et stabilt spill og en god rollespillsfølelse.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Hvorfor Xbox 360 når PS3? Mindre bugs og bedre grafikk \o/

Ehm Xbox 360 var det Bethesda satte hovedfokuset på. Når de viser trailere osv så er det fra Xbox versjonen. Mindre bugs? nei. PS3 er den konsollen Skyrim funker dårligst på.

Tja, kanskje det stemmer på generell basis, men jeg sier det igjen; det er bedre shadows og slikt på PS3, jeg har aldri opplevd kræsj eller lagg og alt funker rett og slett veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...