Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Andre ting som er fett å specce som archer?

Sneak er nevnt, og det er bare til å komme seg så fort som mulig til perken som gir 3x damage med bue.

Dersom du har behov for mer skade hjelper det godt på å ta noen perks i Enchanting, +20 damage Fire eller Frost hjelper på.

Smithing kan gi deg betydelig mer skade med buen og du kan lage dine egne, men merk deg at du trenger en egen perk (60 i skill) for å forbedre våpen med magiske effekter.

Jeg foretrekker Light armour når jeg spiller archer, og et par perks der kan gi deg betydelig høyere Armour rating.

Takk for tips !

 

Skal teste ut smithing :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver og går mage (sneak) only nå, begynner å få ganske heavy stats på Illusion og Destruction (Illusion 81, Destruction 53) som level 19. Kjører kun perks og slikt i mage-skills, skal la resten ligge til jeg har fått det som jeg vil (som er 100 destruction + fullt perktree der, 100 enchanting med fullt perktree, samt 100 i conjuration med fullt perktree). Konser riktignok på destruction nå i starten, oneshotter det meste av fiender med Fireball eller Lightning Bolt.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en mod som gjør at man slipper animasjons-sekvensene når man hakker etter malm?

Hint: equip hakka og hakk i vei! ;) I tillegg:

 

 

Dual Wield hakke med SU GRAH DUN og utvinn malm som en ekte dragonborn! :thumbs:

 

Finnes det noen hakker som veier mindre eller er generelt sett bedre enn den man får hos blacksmiths? Syns det er kjipt å waste 10-20 weight bare for å hogge litt kanskje en gang hver gang jeg spiller.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en mod som gjør at man slipper animasjons-sekvensene når man hakker etter malm?

Hint: equip hakka og hakk i vei! ;) I tillegg:

 

 

Dual Wield hakke med SU GRAH DUN og utvinn malm som en ekte dragonborn! :thumbs:

 

Finnes det noen hakker som veier mindre eller er generelt sett bedre enn den man får hos blacksmiths? Syns det er kjipt å waste 10-20 weight bare for å hogge litt kanskje en gang hver gang jeg spiller.

Finnes nok bare 10 weights pickaxe, dog det finnes en pickaxe med enchantment som gir 5+ bonus til smithing og shock damage. Du finner den på

 

toppen av The Throat of the World, heeelt på toppen.

 

Og om du er på PC finnes det selvsagt mod som reduserer vekten på pickaxe.

Lenke til kommentar

Nå er det snart nok. Er så lei CTD at jeg snart ikke ser poenget med å spille skyrim.

Min HW er helt splitter ny (Hw hore som kjøpte alt nytt til BF3)

Har installert mods som skal stabilisere (4Gb), og siste ati driver.

2 kollegaer av meg sliter med noenlunde samme, stadige CTD, for ikke å snakke om håpløse bugga quester.

 

...men så funker det i 2 timer, og alt er glemt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...