Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wups , Wispmother var litt ... vel sterk :p Lydia er borte også , så jeg er alene om å finne Staff of Magnus . må legge en taktikk her :D

I det du kommer til "Protect Winterhold"-delen av det oppdraget.

 

 

Jeg hadde ikke sjangs til å skade "Magical Anomaly"-kulene som flyr rundt med magi. Selv om jeg nå er Arch-mage har jeg typ skill level 20-25 i hver av de fire magiske kategoriene og ikke en eneste perk. Så jeg sprang en liten kilometer ut i skogen med kulene etter meg. På veien møtte vi et par tre bjørner og en geit som kulene drepte før jeg kom meg langt nok unna til at min 100 sneak med alle perks kicket inn og jeg kunne sneak-attacke med bue. Hver kule tok seks-syv piler med 3x sneak fra min ebony bow med 100 archery og alle perks. Jeg er altså ikke akkurat over powered.

 

 

 

Har du oppgradert buen at all? Har deadric bow oppgradert og de døde etter 3 vanlige shots :p Var litt vanskelig å treffe da xD

Lenke til kommentar

Så dere sier at nesten alt av HA ser stykt ut? :dontgetit:

 

Da for jeg revurdere og bruke det..

 

Gå for HA hvis det er det du føler for. Og nei, langt ifra alle ser stygge ut =P

 

Godt og høre, Så lenge gearet ser awsome ut er jeg fornøyd xD

Neida.. Men for meg så betyr det litt at Gearet ser litt kult ut :blush:

 

Jeg bare håper jeg ikke kommer til og angre på at jeg valgte One-hand+Magic senere i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg syns rustningene er fete. Lag dere nye teksturer om dere ikke liker de. :p

Jeg ser poenget ditt, og jeg håper noen lager nye rustninger med tilhørende quests eller stiv pris, men jeg må ha lov til å være skuffet når jeg har brukt flere hundre kroner på et spill. Kan vel også legge til at dette er en av de få tingene jeg har å utsette på spillet.

Lenke til kommentar
Har du oppgradert buen at all? Har deadric bow oppgradert og de døde etter 3 vanlige shots :p Var litt vanskelig å treffe da xD

Helt standard ebony bow. Jeg grinder ikke, så jeg er bare level 30 eller noe i smithing av å ha laget smykker og støpe ingots av ore jeg har funnet. Tror jeg har damage rating på 78 på buen.

 

EDIT: Kjeksboks 360.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...