Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lever inn questen til han som ga den til deg. Funket for meg. Ved første dragon-stein eller noe, hadde allerede hentet den, så han blei jo superglad :thumbs:

 

Vanligvis så skal jo spillet registrere at du allerede har plukket opp questitems (siden det er mulig å plukke dem opp før man får quester), men hvis du spiller på PC er det vel en konsoll-kommando. Spiller du på konsoll er du fucket.

 

 

vell. nei det funka ikke. har testa console komandoer for å legge til en ekstra bok også. noen som vet om en consolle komando som gjør man får alle muluge snakke kommandoer, så får jeg gjort ferdig begge quest'ene som har hengt seg opp.

 

Søker du på google på quest teksten og finner questID'en så kan man via console kommandoer fullføre questet. Har selv hatt samme saken, men hvis det er Glories of raiment boka så fant jeg aldri Quest ID på den når jeg søkte, men begynte på nytt så gjorde aldri de store forsøkene.

 

console commandoene kan man finne pågoogle de og, skal være listet på divere juksekoder sider samt wiki sidene til TES

Lenke til kommentar

jeg fant quest id første gang jeg satt å kødda med dette. men nå kommer de ikke opp lenger. bare en hau av doors refferanser. trur ikke console vinduet er stort nok... dette er ting som virkelig plager meg i sånne spill som dette her. håper det kommer en skikkelig patch som løser problemene jeg har med denne questen og blood on the ice eller hva sørn den andre heter.

Lenke til kommentar

jeg fant quest id første gang jeg satt å kødda med dette. men nå kommer de ikke opp lenger. bare en hau av doors refferanser. trur ikke console vinduet er stort nok... dette er ting som virkelig plager meg i sånne spill som dette her. håper det kommer en skikkelig patch som løser problemene jeg har med denne questen og blood on the ice eller hva sørn den andre heter.

 

http://newsquid1.uesp.net/wiki/Skyrim_talk:Blood_on_the_Ice prøvd noe av det som står der?

Lenke til kommentar

Penger? Easy. Gjør hele questlinen til Dark Brotherhood. 19.000 cash i lomma pluss 600 for hver kontrakt og massevis i bonus om du gjør alt riktig.

 

Jeg lå på 1000-1250 for hver kontrakt, så utbetaling for quests skalerer opp med level.

Var på 600 selv pr. kontrakt men på de siste var jeg oppe i 1250 pr quest ca ...Har 40.000 jeg ikke har bruk for nå :roll:

Lenke til kommentar

jeg fant quest id første gang jeg satt å kødda med dette. men nå kommer de ikke opp lenger. bare en hau av doors refferanser. trur ikke console vinduet er stort nok... dette er ting som virkelig plager meg i sånne spill som dette her. håper det kommer en skikkelig patch som løser problemene jeg har med denne questen og blood on the ice eller hva sørn den andre heter.

¨

En annen mulighet er vel quest.setstage hvor du kan sette hvilket stage du er på i questen. Du kan da hoppe fra "let etter boka" til "fant boka", og "jukser" dermed ikke, bare forteller spillet hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

jeg fant quest id første gang jeg satt å kødda med dette. men nå kommer de ikke opp lenger. bare en hau av doors refferanser. trur ikke console vinduet er stort nok... dette er ting som virkelig plager meg i sånne spill som dette her. håper det kommer en skikkelig patch som løser problemene jeg har med denne questen og blood on the ice eller hva sørn den andre heter.

 

http://newsquid1.uesp.net/wiki/Skyrim_talk:Blood_on_the_Ice prøvd noe av det som står der?

 

 

takker for svar. men trur ikke jeg engang gidder å lese mellom halvparten av glitchene for å prøve å finne den jeg har. jeg har gjort alt. men får ikke snakka med viola eller cort duden om drapene. utrolig at dette ikke har blitt luka ut i QC så mange bugs som det var på den questen ene å alene.

Lenke til kommentar

Utenfor det første "hovedkvarteret" til Dark Brotherhood hos meg så er det 4 daue dragen som har bugga seg ... Alle sammen ligger og spooner hverandre og får spasmer hver gang jeg går ut døra :ninja:

 

Edit: Det er LATTERLIG at Dragonbones/Scales veier så mye som det gjør ... Er det liksom meningen av vi skal la dritten ligge, skrive ned hvor dragen daua også plukke det opp igjen senere???

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...