Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Vel, imperiet har styrt hele Tamriel i evigheter. Stormcloaks er bare en gruppe lokale rebeller. Jeg holder med imperiet. Joina Imperial Legion i de andre spillene også, men da måtte man ikke velge. Da kunne man joine alt som fantes og få høyere ranks ved å queste for dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha utforsket Vvardenfell i Morrowind, Cyrodiil i Oblivion og hele Tamriel (faktisk) i Daggerfall, føler jeg ingen spesiell dragning mot Skyrim og deres lokale konflikter, så holder jeg meg til Empire. I Daggerfall står man fritt til å reise hvor som helst i hele Tamriel. Har vært i skyrim før :)

 

Selvsagt er daggerfall fra 1996 og forskjellene på landene er egentlig bare fargetema og at det bor forskjellige raser i de forskjellige landene, men anyway.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Level 50 nå :)

Har du spillt 24/7 siden det kom ut? o.O Har spillt noen timer hver dag siden det kom ut og er lvl 6

 

Vat. Du burde verte level 6 før du er ferdig med Bleak Falls Barrow, om den er det første du gjer i spelet.

Really? Jeg var lvl 2 eller 3 da tror jeg. Kan ha noe med å gjøre at jeg bare gjør storyen da, ikke noe annet :p

@Savagedlight Takker ;) Har tenkt på å lage en med sneak, archery og illusion. Er man bedre med dagger hvis man har høy 1 handed lvl? Eller går dagger ut på sneak? Eller er det ikke noe skill for det?

Lenke til kommentar

Er det meninga at man skal bli angrepet av vakter i byen Dawnstar selvom man ikke har gjort noe galt der når man gjør False Front questet for Legate Rikke?

 

edit: Fant ut av det. Skyldtes at jeg hadde en "insident" i en Inn i samme region som Dawnstar i questet før.

Altså vet Dawnstar-vaktene om dette.

Mer detaljert forklart her om noen lurer:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/False_Front

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Thief starter når man reiser til Riften-byen. Dark Brotherhood begynner når du hjelper en guttunge med å ta livet av en gammel dame.

Hvor finner jeg denne guttungen? :)

 

I Windhelm, så er det et relativt lite hus oppe på en liten høyde et stykke inni byen. Utenfor står en dame og sønnen hennes å prater om han guttungen du vil ha tak i (Aventino Avertus elns) og hvordan han har utført et sakrament. Gå inn i bygningen å prat med gutten.

 

 

Stormcloaks ftw. Rebel for faen :tease: Jeg er helt med Stormcloaks, til tross for at jeg kom til skade å slaktet en leir av de.

Lenke til kommentar

Thief starter når man reiser til Riften-byen. Dark Brotherhood begynner når du hjelper en guttunge med å ta livet av en gammel dame.

Hvor finner jeg denne guttungen? :)

 

I Windhelm, så er det et relativt lite hus oppe på en liten høyde et stykke inni byen. Utenfor står en dame og sønnen hennes å prater om han guttungen du vil ha tak i (Aventino Avertus elns) og hvordan han har utført et sakrament. Gå inn i bygningen å prat med gutten.

 

 

Stormcloaks ftw. Rebel for faen :tease: Jeg er helt med Stormcloaks, til tross for at jeg kom til skade å slaktet en leir av de.

Fant en som et Arentino. Jeg får sjekke det ut.

Lenke til kommentar

kan man joine alle guild samtidig? altså være medlem av alle samtidig?

 

og neste spørsmål. jeg stjal en hest på natta i en by, ingen så meg, ridde ut så møtte jeg på 2 vakter 500m unna rundt en sving osv og han angrep meg pga jeg hadde stjålet hesten?? hvordan kunne han vite d da??

 

og vis man dreper en vakt eller en person fra en guild/klan, men ingen andre ser det. vet alle dem andre i klanen vakt/by det også da??

Lenke til kommentar

Vel, imperiet har styrt hele Tamriel i evigheter. Stormcloaks er bare en gruppe lokale rebeller. Jeg holder med imperiet. Joina Imperial Legion i de andre spillene også, men da måtte man ikke velge. Da kunne man joine alt som fantes og få høyere ranks ved å queste for dem.

 

Nå har Imperiet forandret seg en del. Løpegutter for noen korrupte alver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...