Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Lurer på om det faktisk er 7000 steps opp til High Hrothgar :hmm:

 

 

Akkurat samme lurte jeg også på første gangen jeg gikk opp trappene. Men jeg gadd ikke å telle ettersom det mest sannsynligvis ikke er lenge til noen andre tar seg bryet. :p

 

 

1, 2, 3, 4... 4891, 4892, ????. Hva faen slags trappetrinn var jeg på igjen?

 

 

Foreløpig så er eneste svaret jeg har funnet på 7005. http://www.gamefaqs.com/boards/615805-/60969961

Fint. Jeg var på nippet til å ta utfordringen faktisk :p

 

 

926. Kun synlige trinn telt, kan jo være noen under snøen...

Lenke til kommentar

Jeg har 1337 i armor rating på min Hide Armor :whistle:

 

Neida, har Superior Dwarven Armor, ligger vel på noen og 50, tror jeg.

 

edit: Altså på selve brystplata, bare. Siden jeg har fullt Superior-sett (armor, helmet, gloves, boots, longsword, vanlig sword og shield) så blir det vel litt mer.

 

Samt at jeg tror jeg har en av spillets beste buer, en Superior Glass Bow med 31 i base damage (+ pildamagen). Vanlig Glass Bow har 25 i BD, dessuten veier den bare 14 elns. Kongebue.

 

(Edit2: Glass Bow'en blir selvfølgelig enda bedre så snart jeg får uppa smithing-skill'en min litt. Dvs etter at jeg har gjort unna Thieves Guild-questene og kan aktivere Warrior Stone'n igjen)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på om jeg skal gå for Daedric eller Dragonplate når den tid kommer.

 

Daedric har bedre baserating og ser fetere ut.

 

Dragonplate er dog mye enklere å finne nødvendige deler til (pluss at bildet jeg så av den muligens ikke var voldsomt bra).

 

Edit:

 

Slik jeg ser det er nok Dwarven Armor og Dragonplate Armor de enkleste Heavy Armorene man kan lage, siden det er så lett å finne hovedingrediensene. Dwarven ingots får man jo ørtogførti av hvis man raider en Dwemer ruin, og for å få nok til grunnpakken Dragonplate (altså uten oppgradering) så trenger man vel å drepe ca 3 drager.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Mangler berre gauntlets for å ha fullt Daedric-set på heavy-karakteren (brukte litt dragonbone på å lage eit dragonplate set til Lydia). Litt cutthroat attitude når det gjeld Deadra hearts får ting i orden - men no har eg spela som pure mage dei siste dagane, så det har ikkje vore så mykje framgang på den fronten.

 

Pure Mage og, uh, Zelda.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...