Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm..det er ikke alltid en wordstone i nærheten når en drage popper opp? Jeg drepte akkurat en Dragon men finner ikke noe word i nærheten. Bare absorbet sjelen hans.

Nei. Det er mange av dem som spawner helt random, mens andre drager har reir typ i nærheten av wordstones. Det er disse stedene du ser på kartet og kompasset som et drage ikon.

Lenke til kommentar

har bare noen spørsmål her som jeg popper før jeg legger meg, så håper jeg på svar senere.

 

Når jeg lærer nye ord fra wordstones, hvordan kan jeg lære meg den shouten? Når jeg drar innpå Magic-menyen, ser jeg at de shoutene jeg har er utheva, mens de andre er grå. How to learn this?

 

 

Takker for hjelp på forhånd

-EspenFe

Lenke til kommentar

har bare noen spørsmål her som jeg popper før jeg legger meg, så håper jeg på svar senere.

 

Når jeg lærer nye ord fra wordstones, hvordan kan jeg lære meg den shouten? Når jeg drar innpå Magic-menyen, ser jeg at de shoutene jeg har er utheva, mens de andre er grå. How to learn this?

 

 

Takker for hjelp på forhånd

-EspenFe

 

Først må du drepe en drage så du har en dragon soul. Så velger du power word og "unlock" ®. Da spør spillet om du vil bruke soulen på det ordet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Akkurat samme lurte jeg også på første gangen jeg gikk opp trappene. Men jeg gadd ikke å telle ettersom det mest sannsynligvis ikke er lenge til noen andre tar seg bryet. :p

Lenke til kommentar

SKYRIM er ikke et veldig bra spill. 2007 grafikk, dårlig historie, dårlig stemmeskuespill, hovedquest der en bare går hit og dit, snakker litt, så går en hit og dit igjen. Elendig konsollport er det også. Skyrim defense force deploy.

Det var alt. Hadebra.

 

Så du skrev ironisk i Minecraft tråden at du brydde deg om hva han fyren oppdaterte tråden med. Well, jeg er veldig interessert i alt du nevnte i ditt innlegg og det plager meg noe satans mye at du ikke liker spillet. Kommer til å henge meg selv om du ikke endrer mening siden din mening er EKSTREMT viktig for min egen del.

 

Ellers, for å holde det on topic. Klarte og droppe elven bow'en min isteden for å charge den opp igjen. Endte opp med at bua bugga seg i en chest og skøyt fart langt faen i vold ut i ødemarka. Ikke noe mer elven bow på meg tydeligvis. Har en Dwarven Bow i backup, men den har 2 mindre damage og gjør ekstra damage i fire isteden for frost. Blæh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ellers, for å holde det on topic. Klarte og droppe elven bow'en min isteden for å charge den opp igjen. Endte opp med at bua bugga seg i en chest og skøyt fart langt faen i vold ut i ødemarka. Ikke noe mer elven bow på meg tydeligvis. Har en Dwarven Bow i backup, men den har 2 mindre damage og gjør ekstra damage i fire isteden for frost. Blæh.

 

Trolig gjør du mer skade med dwarven bow og fire damage. Rett og slett fordi omtrent alt i Skyrim har en form for frost resistance. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...