Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et WTF-moment her nå. Står å snakker med en NPC som vanlig. Skal til å levere en quest når en skygge passerer. Dette er en drage, min første utenom den som var i storyline. Vi kriger modig mot dragen som veksler mellom å angripe oss og noen stakkars dyr et stykke fra oss. Dragen lander og jeg skal til å ta nådestøtet når en simpel byvakt hopper opp på hodet til dragen og gjør det for meg. Hero of the fucking day. Herlig uforutsigbart!

Jeg så en lignende skygge mens jeg var ute og løp en gang. Jeg prøvde alt mulig får å få dragen til å angripe meg, men den bare fløy rundt i sirkler mens jeg prøvde å treffe den med piler. Jeg ga opp til slutt. Det var like utenfor den første store byen (White... something). Var den scriptet til å bare fly rundt?

Lenke til kommentar

Spilte rundt 6 timer å går, og her er mitt førsteinntrykk.

...

- Dårligste UI i et PC-spill på mange år. Her sitter jeg med mus og tastatur og må bruke piltastene for å navigere? Items, Magic, Crafting, Skills, alt er ræva.

...

 

Du kan bruke scrollehjulet på musen istedetfor piltastene dersom du ønsker å bevege deg opp eller ned i en meny.

Lenke til kommentar

Noen som har havnet utfor en foss? Må si hesten er en skikkeglig fjellgeit når det kommer til klatring.

Ja, må si jeg ble imponert når hesten klatrer loddrett! Det ekstreme grip'et har nok reddet skinnet mitt et par ganger.

 

Ellers så må jeg bare si; for et fantastisk spill. Har bare løka rundt i to dager nå. Kun level 10, nesten bare sett på forskjellige steder, dødd, loada og gjort thieves guild quests.

 

Spiller på pc, og det har ikke krjæsja en eneste gang heller. Har funnet ut at det ikke er så lurt å alt+tab, det er de eneste tekniske problemene jeg har vært borti sålangt. :D

Lenke til kommentar

Hvordan er det med stjeling når man ikke blir tatt på fersken? Kan det få konsekvenser senere eller noe? Er en del fristende godsaker der ute som jeg så langt ikke har turt å plukke med meg. :) Men hvis det ikke gjør noe, så lenge man ikke blir tatt, så er det jo en grei måte å hanke inn litt ekstra stæsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til å drepe drager?

Har drept to, men den andre var det en giant som drepte for meg :p

 

Stack opp på ca 30 health potions.

 

 

Hvordan enchanter jeg våpen?

Har titals div. ''soul gems'' i inventory men aner ikke hvordan jeg bruker de?

 

Du må ha sjeler inni disse soulgemsene. Du oppnår dette ved å bruke en trylleformel som heter Soul Trap. Fåes av de fleste som selger trylleformularer. (Kan ikke brukes på mennesker eller drager)

Lenke til kommentar

Tips til å drepe drager?

Har drept to, men den andre var det en giant som drepte for meg :p

 

Stack opp på ca 30 health potions.

 

 

Hvordan enchanter jeg våpen?

Har titals div. ''soul gems'' i inventory men aner ikke hvordan jeg bruker de?

 

Du må ha sjeler inni disse soulgemsene. Du oppnår dette ved å bruke en trylleformel som heter Soul Trap. Fåes av de fleste som selger trylleformularer. (Kan ikke brukes på mennesker eller drager)

 

Joda, du kan bruke soultrap på mennesker. Du må bare ha en black soul gem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...